The cowboy Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 har satt opp linken til bilforumet.net sine forumsider på favoritter! men når jeg trykker på den, så kommer det bare opp en side om at Crazy Tuning legger ned! det samme kommer opp vet trykkk på bilforum linken som er rett over den tråden her.. spørsmål: ka erre som skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 forumet virker jo som det skal? Er vel bare crazytuning som legger ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 prøv denne linken her da!! :http://www.bilforumet.net/index.php?s= om mine "beregninger er rett.. så skal ikke den funke :S og det der er linken fra "mine favoritter" og den har funket hver gang før!! bare nå den kuker seg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Hadde et uhell med index.php filen. Forumet blir oppgradert til nyeste forumsoftware i ettermiddag så gidder ikke gjøre noe med det. Forumet er bare i oppe i noen timer til før det blir temp lagt ned noen timer. Marius Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Crazy Tuning legges ned. Vi velger heller å satse på High Octane Video i framtiden. Har du noen spørsmål om bestillinger eller lignende så kan du sende en epost til mail@crazytuning.com Vi svarer desverre ikke lenger på telefonhenvendelser. Om kort tid legger vi ut restlageret vårt for salg. Vi kommer til å sette alt som er til salgs på forsiden. Vi kommer også til å sette antallet av varen som er på lager også. Stikk innom senere og sikre deg de siste bitene. Hvorfor legges det ned ? Vanskelig å konkurrere med jetcarrier og lav dollarkurs ? :) Har dette noen innvirkning på "CT" bilene ? Tenker da på de Skylinene det har vært stille om i det siste ? Synd at dette skjer. Jeg var ikke noen stor kunde men det var da bra service og en bra nettbutikk til tross for norske priser. 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Min skal fortsatt bygges...den hvite. men dette tar jeg over lang tid da leilighet er noe viktigere synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Jeg stemmer for noen flere valg på forumstiler, med avatar til VENSTRE for meldingsinnhold ;) Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Jeg stemmer for noen flere valg på forumstiler, med avatar til VENSTRE for meldingsinnhold ;) Enig med Puddingen. Men herlig at New Posts er øverst, alså tilgjengelig uten å gå om hovedsiden sombrero -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Jeg stemmer for noen flere valg på forumstiler, med avatar til VENSTRE for meldingsinnhold ;) Helt enig angående avatarene. Når de er plassert ovenfor sliter man så mye på scrolle-hjulet på musa; pluss at det er mere effektiv bruk av plass ved å plassere avatarene til venstre. Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 100% enig med du... dere. Men ellers var dette skinnet veldig behagelig...! '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 ja, avataren skulle vert til venstre. Scrolle hjule går seg varmt her. 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Det kommer det kommer :) Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 går det ann å få lik størrelse på avatarene, bredden altså, er slitsomt og se på alt i sikk sakk.. - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Blir bra når det blir "som før" med: Nick "slagord" avatar profilinfo (Som før) :rolleyes: FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg