Gå til innhold

Har lest litt ang problemer med 2e2 pierburggasserne..

Ranger emnet


PerryZaphire

Anbefalte innlegg

Sleit endel med forgasseren på min 1.8 sport og fant ut etter mye hit og dit at det faktisk kan være snakk om noe så enkelt som en sikring!

 

I boka står det at det er 1 sikring tilsluttet forgasser systemet... FEIL... det er 1 til! den som er avmerket til hornet.

 

byttet den og jeg sliter ikke med turtall som går opp til 3000rpm under kjøring lenger :)

 

Dette pga at termostaten som registrerer varmen fungerte fint når bilen sto på tomgang eller ble brukt til kort kjøring... men når jeg kjørte over en lengre distanse blåste det kaldluft på den termostaten og den registrerte at motoren var kald så startet den choken.. jeg bytta sikring og nå er den iorden igjen :)

 

 

gjelder nok ikke alle som sliter med 2e2 men ..

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår