Gå til innhold

Nytt forum ja...blei det bedre?

Ranger emnet


Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

Blitt ny design her ja......men, har sett litt rundt her nå.....å jeg personlig synes det ikke blei bedre.....signaturen har ikke ramme lenger....offor ikke?

 

Avatar ligger over posten...offor?

 

Synes oppsettet blei mer rotete....det gammle var lettere å finne fram....

 

 

Jeg synes det oppsettet som var tidligere i dag var mye bedre......

 

Ikke ta dette på feil måte...jeg sier bare min mening....

 

Lars

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

At signaturen ikke har ramme gjør ingenting. Bilforumet.net er det eneste forumet jeg har sett med ramme-signaturer. Hehe...

Ellers syns jeg at dette designet var meeeget behagelig, det eneste som plager meg skikkelig er at avataren og info er over alle postene. :)

 

Ellers bra... kos!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg likte ikke de nye forandringene så godt .. Mye vanskeligere å se hva som er nye poster og hva som ikke er nytt .. på det gammle så man det når man kom inn med en gang.. Likte også at man fikk opp 2 sider på det gammle forumet.. Plz bytt tilbake..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg heller ikke likte var at det står så masse små skrift under for.x Off topic.....jeg likte/liker det gammle oppsettet mye bedre...men uannsett..jeg kommer til og forsette å bruke dette forumet fordi det er bra å jeg lærer mye.

 

:)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen minutter siden så sto avatar å info over posten.....ikke ved siden av.....ikke serlig ryddig nei...

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår