Gå til innhold

Pioneer DEH-7600mp selges!

Ranger emnet

sInnzYk

Anbefalte innlegg

Selger min gode og trofaste Pioneer spiller! Spilleren er utrolig bra og brukt i ca et halvt år! Selger den grunnet at jeg skal gå over til dvd

NB: spilleren har kun oddetall frekvenser på radioen!

dehp7600mpu_stor.jpg

CD Receiver with Blue Organic EL, MOSFET 50, EEQ™ SFEQ, Supertuner® IIID™, MP3/WMA Playback w/ID3 TAG, IP-Bus System Control, Card Remote, Rotary Volume Control, Flap Face, Detachable Face Security™ & 3 HI-VOLT Pr-Preouts.

MOSFET 50W x 4 * 10-Key Card Remote * Direct Access to MP3 tracks * Rotary Volume Control (Pop-Up) * EEQ Performance Chip * 3-Band Parametric Equalizer (Adjustable Level, Frequency & Q Factor) * Easy EQ (EEQ) with EQ-EX switches 10 Factory, 2 User EQ Presets * Source Custom EQ Memory (Independent Custom Memory for each source) * Selectable Loudness Control (Low/Mid/High/Off) * SFEQ (Sound Focus EQ) * Additional Independent Bass / Treble Control for Front / Rear * ASL (Auto Sound Levelizer) * Two-Way Crossover * Front/Rear HPF (50/80/125Hz, -12dB/oct) * Selectable LPF (Low Pass Filter) (50/80/125Hz, -18dB/oct) * Sub-Out Level (-12dB to +12dB) & Phase Control * Independent Subwoofer Outputs * IP-Bus System Control * MCD Control * DVD Control * TV Tuner Control * Auxiliary Input (CD-RB10 or CD-RB20 required) * 2 External Unit Control * S.L.A. (Source Level Adjustment) * Selectable Fader Control * Hi-volt RCA Preouts (x3 pair, Front, Rear & Sub) (4V) * Organic EL Display with new BLUE color * Full Dot design (128x33 + 24x33 pixel) * Entertainment mode with Full-motion 3D graphic animations * 2 screensavers (Water Board, WRC Racing) * 2 Level Meters * 4 background animations * Clock Display & Off (Text-only) modes * Soft-Key mode with simplified graphics & easy operation * 16 Character text display capability * Adjustable brightness level (16 Mode) * CD-R PC Link * Cellular Mute input wire * Clock * COMPACT DISC * DIN Mountable * Detachable Face (faceplate carrying case included) * Flap Face * Odd Radio Tuning * Supertuner® IIID™ Digital Tuner * 24-Station/6-Button (18FM / 6AM) Presets * BSM (Best Station Memory) * Up/Down Seek with Selectable Local Seek Tuning.

Tror det er igjen ca et år på garantien!

SELGES HBO 2000kr

mvh sInn

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok... gi meg 2 dager maks så skal jeg fikse penger!

greit?

Har en sony jeg snart har solgt og en ps2 som er solgt så venter bare på penger inn på konto! Må ha denne pioneer spillern... har vært min våte drøm i lang tid :D

Forresten... den er hel og pen? mangler ingenting?

jeg bor i dombås så det er langt men jeg kan sette inn 1500 med en gang og 500 til når spilleren er mottatt i posten ? postoppkrav er dyrt .

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sry perry, ser ut som om den går til turbo... hvis ikke han med bud på 2300 svarer på pm.. da får du evt by høyere enn dem andre!

Pokker :( trudde vi golfgutta måtte holde sammen jeg :P

hehe spillern kunne du glatt ha solgt for 3000kr så hadde jeg kunne fått tak i 2500 kjappt så skulle du ha fått det... gi lyd om det blir bom med turbo da :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider