CrZy_T Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Originally posted by Quicksilver schnellfahrer944 sin har potensiale :) hvordan fikset du den?? Det er .gif , samme som alle andre som har bilder som endrer seg. gif-filer kan settes sammen av flere bilder og få en slags "film"-effekt. Orb.Net sin er av samma ulla. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michal Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Mr. Bollocks thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Hva med min da? Bildet i profilen min er kulest hvertfall. =) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Originally posted by Bård Jeg... Er ikke så dum din nei :) Personlig likte jeg Schlasken sin gamle :P Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Liker mrbolloks sin jeg.... "Senk bilen",hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Hva med min avatar da liksom ?? :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Jeg bytta, det er jo på tide med sjølmelding snart :D .Net Bildene på http://www.loogo.no/default.asp?FE=&DI=LO&ContentGroup=ERI kan bruke som avatar, kjekt å ha noe å velge for anledningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirnick Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 helt enig med maxgets og loppa, Åge sin! :D Siter -Polo '89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 TS sin er skikkelig fet, når kommer bildene i et blad? Har en viss følelse av at de er tatt av en som liker Radiohead :) Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Tja, siden jeg har den fineste bilen i verden og har bilde av den på min avatar, så er det jo lett match. :D Vinter og alltingen! ;) Om 6-7 uker kommer 17" felgene på igjen, og da øker bare forspranget! :D Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 jeg synes min er kulest.. fikk jo møtt supermario å da :D Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Takk til de som syntes avataren min er kul. Synes det selv også da:D. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 åge sin og selvsagt min egen....:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Åge sin avatar er den fetest... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg