Ostby Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Jeg går for Jonte sin.. uten tvil! Åge på andre. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 min e fetest :) jerkoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wroom! Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 hvilket program er best å bruke visst du har f.eks en bilfilm som du vil komprimere og bruke som avatar..??må være bevegelig altså.. Siter Bad ass boys,Drive Bad ass Toys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Originally posted by proto min e fetest :) yodude Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 skjønner ikke hvorfor alle liker Åge sin..:rolleyes: Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 synes ikke att åge sin er så fet jeg men.. hm Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adaes Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Jonte sin er meget bra! Liker også min veldig godt. ;) Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 MIN Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Min! 2nd place kommer "Mrleone" Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Miiiin er fetest!! Jeg stemmer på meg selv :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Mrleone! Ingen tvil! Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Min? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 ....:) Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 hehe... SnoStorm... Final Fantasy figur ^-^ [selvdigging] men min avatar er jo bare best... siden det er en 240 på den :D ellers så er vel Signaturen min bare best ^-^ [/selvdigging] Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 <----------------------------------- :cool: Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg