Lethal Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Synes min er tøff jeg da :D Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 <-- Trenger jeg si noe mere ? :) Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx_no Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by Breisladd:) hvilket program er best å bruke visst du har f.eks en bilfilm som du vil komprimere og bruke som avatar..??må være bevegelig altså.. Jeg bruker Adobe Premiere. Vet ikke om det er det beste, men det er enkelt å bruke. Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Hu dama på Jonte sin er jo bare helt sinnsykt ekstremt digg, det er ingen ting å utsette på henne, så egentlig blir jeg bare irritert og oppgitt når jeg ser den! Men hvem er hu dama a?? Mrleone sin er jo konge den å da :D Klarer ikke helt å bestemme meg for hvem jeg syntes er best, kanskje Jonte sin, men jeg tror dama er litt for deilig. SÅ Mrleone vinner kanskje!??!!?!?! Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 han lå ut link en gang til en side med flere slike piker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by Jostein han lå ut link en gang til en side med flere slike piker;) og linken var sa du ?????? Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.d.b. Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 proto sin er nødt til å være den feteste :D ingen som kan slå flatbeat. Siter <b>http://www.akutt-galskap.com<b> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by Jostein han lå ut link en gang til en side med flere slike piker;) LINK LINK LINK LINK..........!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Jostein han lå ut link en gang til en side med flere slike piker;) Det er en sån Lolita side. alså under 18år Med jenter som trur dem har snakket med en gjev aldren. også kled av seg for å vise seg fram. men så er det en stor styg grise man som sitter å ser på. og tar opp det og legger så ut på siden sin.(min teori) har snublet over noe lignene har ikke linken. Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Lethal og linken var sa du ?????? hehe skal se om jeg finner den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by SnoStorm Det er en sån Lolita side. alså under 18år Med jenter som trur dem har snakket med en gjev aldren. også kled av seg for å vise seg fram. men så er det en stor styg grise man som sitter å ser på. og tar opp det og legger så ut på siden sin.(min teori) Drøm`a.. de vet hva de går til. Din teori er litt naiv.. Edit: sorry for offtopic Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Helt klart sonick som har den feteste avataren :titties: Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 hva er linken til siden med bil animasjoner? Som den maxgets bruker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Kid-A sin nåværende.. yatsy på 2de (mulig man må være nerd for å fatte den) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by crx_no Jeg bruker Adobe Premiere. Vet ikke om det er det beste, men det er enkelt å bruke. Pen liten? animasjon du hadde der.. tok bare 570 kb :D Ikke at det gjør noe for meg, da jeg sitter på bredbånd, men de stakkarne som sitter og sliter med et surt modem fra '97 tror jeg begynner å lure hvorfor bilforumet er såpass tregt. Kunne kanskje vært greit å kutta den litt ned... Samme notis går til marius med skylinen ;) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg