Gå til innhold

Støtfanger i veien for ny CSR frontfanger!

Ranger emnet

Nitrisious-E

Anbefalte innlegg

Topic på VACN forumet

Styling kitet mitt ankom til meg igår, og når jeg skulle ut for å sjekke åssen det passet på bilen i sta så oppdaget jeg noe alltids no' kjedelig greier.

Støtfangern ser ut til å være litt skrå, så når jeg skal dytte på plass fangeren så tar den tak i støtfangeren på venste, hva kan gjøres med dette?

Kom frem til i VACN forumet at jeg muligens kan løsne på støtfangern for så å dytte den litt inn så frontfangeren går inn på plassen sin.

Lagt til bilder i linken, og mer informasjon der.

Alt av svar mottas med takk, Mvh. Edvin. :)

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det der er det eneste problemet du møter på på ett helt styling kit. Har du vært VELDIG heldig med passformen! Bare å skjære bort det som er i veien.

Hehe, lang ifra det eneste som er ett problem for meg idag. :rolleyes:

Om jeg skal beholde støtfangeren, som jeg nesten er helt nødt til, så må jeg kutte så udregelig mye i fangeren at det ikke vil bli noe pent. Så jeg er fortsatt i stor tvil på hva jeg skal gjøre der. Om noen proffer kunne hjelpt meg, så hadde det vært det beste men.

Bakfangeren passet utrolig bra igjen, i forhold til frontfangeren.

Og sideskjørta var noen mm for korte, så jeg må presse de inn. Holdte på å sprekke i bua i sta. :o

Skal legge ut noen bilder nå ikveld, så dere kan se åssen det er rundt fronten og slikt.

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjær i fangeren, men i den alu-bjælken bak der.

Ja, skjønner. Tror ikke forsikringselskapet blir så blide om de skulle få sett at jeg har skjært ut en del i denne senere da. Blir jo svekket om jeg må skjære såpass som jeg tror jeg må.

Hadde det bare vært en til med A3 som har denne frontfangeren som jeg kunne spurt så, åssen han evnt. hadde gjort det.

Antar jeg må til med dremel e.l. for å skjære ut uansett ja.

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider