The cowboy Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 me like.. dette var jo egentlig flott da!! tør jeg spørre grunlaget for ennå et bytte?? (er jo ikke så lenge siden dere bytta sist jo.. virker det som hvertfall..hehe) bra var det hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Ny versjon av forumet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Virker helt greit for meg.Er dette jeg er vant til på utenlandske forum.Tar sikkert noen dager så blir alle vant til det så da går det så greit at! Tjo-bing! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Dette var penere men jeg syns det gammle var mer oversiktlig... Men venner seg vel til det... ;) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 savner forside .... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Alltid rart med forandringer, men tror nok dette både er mer funksjonelt og enklere å finne fram i .. etterhvert. Er ofte det i oppdatteringer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 hmm.. skal det ikke være noe forside lengre?? Likte den nye looken bedre.. den knapperekka på toppen var litt mer ryddig nå... Helt topp Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 savner forside .... So do I :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 forsiden kommer opp igjen snart! litt jobbing med noe koding og slikt. Til alle sammen....ikke bare si at alt er rot etc...gamle funka bedre... Denne versonen av forumet har flere muligheter som mange av dere faktisk har savnet. Bruk litt tid å bli kjent med det. Det vil nok ikke ta lang tid før dere liker det....bare bruk det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 tror dere må stille større krav til korte og ryddige Signaturer nå.. da de er litt vel fremtredende.. Dere får ikke kjørt ned size på alle's forumsigger da? :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 tror dere må stille større krav til korte og ryddige Signaturer nå.. da de er litt vel fremtredende.. Dere får ikke kjørt ned size på alle's forumsigger da? :) Det er en av tinga vi skal se på etter hvert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guntho Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Synes den nye versjonen er mye penere enn den gamle. Er litt uvant til å begynne med, men det er bare en vanesak. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Regner med dere har tenkt å se på det etterhvert, men nevner det for sikkerhets skyld: Skriv bedre forumbeskrivelser! (teksten under forum-navnene) Masse skrivefeil, elendig punktsetting, smileys og slikt gjør seg dårlig. Kort beskrivelse holder. Regner nesten med dette ble skrevet ned i full fart for å få forumet kjapt oppe igjen, men nevner det uansett ;) Stå på, blir bra dette! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Vel, endelig funker forumet i Opera også, og ikke bare i Internet Explorer. Good job mvh Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Dette må jeg si jeg likte godt.. Pent og ryddig. Litt smårusk her og der ser jeg,men ellers meget bra. Øverst i venstre hjørne,der hvor det står vBulletin,skal det gjøres om til det bilforumet.net logoen,med hurtigtastene? Hvis ikke,så må i hvertfall bilforumet.net logoen komme der,litt penere og cleanere? Godt jobba igjen gutter! Ps: I den siste tiden så har enkelte av de trådene jeg abonnerer på ikke kommet opp som abonnerte tråder,og det ser jeg de fremdeles ikke gjør? Er dette et problem som er utbredt,eller er det bare hos meg? Jaja,God natt.. mvh Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg