pantera Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Har alltid virket i opera også... Hvertfall for rmeg. Hmm....hos meg stoppa det opp ved innlogging. Sida kom aldri frem. Testa med Firefox også, men samme resultat. ...men det er glemt nå. mvh Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Dæven døtte... Ble overrasket her. Trodde jeg hadde kommet til feil forum et øyeblikk. Nick og avatar er kanskje litt dominerende i forhold til annen tekst, men det er nok en vanesak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Syns dette ble en kjempe forbedring jeg. ryddig og oversiktelig. Fikk aldri helt sansen for den gamle versjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg