Gå til innhold

Kartleser omkom i voldsom rallykrasj

Ranger emnet

Ottesen

Anbefalte innlegg

Rally er en risikosport, det vet alle som er inne i miljøet.

At ting som dette skjer er bare tragisk og synd på de som kjente vedkommende.

Var selv tilstede og så den M3 passerte ca 15 sekunder før det smalt. Og det var ikke et pent syn!

Bor selv i Våler og var innom å så på vraket, eneste som ser at det er en m3 er baklyktene og delvis nedre del av frontleppa. S

Synd :( Merka at det var mange førere som var prega av det som hadde hendt. Ingen på hele Haslemoen leir som smilte da jeg skulle kjøre ut derfra 2 timer etter at løpet var avlyst.

Og at journalistene for NRK tror de vet 10 ganger bedre enn de ansvarlige burde jammen gå laaangt inn i skammekroken og ikke vise seg før de offentlig har bedt om unskyldning!

Men journalistene vil ha sensasjoner, og gjør alt for å skape intriger og sterke reaksjoner slik at de skal tjene penger... synd men sant.

link til lokalavisa sin artikkel: http://www.glomdalen.no/sport/article1448087.ece

Et par bilder: Huff! :(

4505251.jpg

4505271.jpg

07_nyh_Rally_reddni_544461h.jpg

Trydal - sjokkert tilskuer

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk er det eneste som faller meg inn... :(

En jeg studerer sammen med har selv kjørt endel i Volvo Original, og nevnte noe med at siden rally-stoppen i 70-åra (nevnt tidligere i denne tråden), har kun en annen dødd av ulykke knyttet til Rally. Denne personen hadde kjørt ut, og satte ikke på seg beltet igjen etter å ha fått løs bilen. Han døde derfor "på egenhånd", og det ble ikke noen restriksjoner. Dvs 2 personer på 30 ÅR! Hvor mange døde relatert til fotball ifjor? Riktig... Noen som kan bekrefte dette over?

Mener også medias vinkling er feil.

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Tragisk er det eneste som faller meg inn... :(

En jeg studerer sammen med har selv kjørt endel i Volvo Original, og nevnte noe med at siden rally-stoppen i 70-åra (nevnt tidligere i denne tråden), har kun en annen dødd av ulykke knyttet til Rally. Denne personen hadde kjørt ut, og satte ikke på seg beltet igjen etter å ha fått løs bilen. Han døde derfor "på egenhånd", og det ble ikke noen restriksjoner. Dvs 2 personer på 30 ÅR! Hvor mange døde relatert til fotball ifjor? Riktig... Noen som kan bekrefte dette over?

Mener også medias vinkling er feil.

Det har skjedd tre dødsfall i norsk rally siden 1979.. Den første var en full tilskuer på fredagskvelden på Rally Finnskog.,husker ikke årstall Han ble påkjørt av en Volvo Original

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår