scorpiobabe Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 kondolerer så mye fra meg oxo..jeg driver med kurs for rally og skal begynne når jeg får lappen.det er risiko det er det.men det er noens drøm.og det var sikkert han sin oxo.han fikk hvertfall oppleve den da.jeg får vondt av dette.stakars familie.kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 det hadde ikke vært glatt der, men bare sørpa, som og kjøre båt ble j fortalt.... Og bilen hadde hoppa over høyspentledningen.... 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Rally er en risikosport, det vet alle som er inne i miljøet. At ting som dette skjer er bare tragisk og synd på de som kjente vedkommende. Var selv tilstede og så den M3 passerte ca 15 sekunder før det smalt. Og det var ikke et pent syn! Bor selv i Våler og var innom å så på vraket, eneste som ser at det er en m3 er baklyktene og delvis nedre del av frontleppa. S Synd :( Merka at det var mange førere som var prega av det som hadde hendt. Ingen på hele Haslemoen leir som smilte da jeg skulle kjøre ut derfra 2 timer etter at løpet var avlyst. Og at journalistene for NRK tror de vet 10 ganger bedre enn de ansvarlige burde jammen gå laaangt inn i skammekroken og ikke vise seg før de offentlig har bedt om unskyldning! Men journalistene vil ha sensasjoner, og gjør alt for å skape intriger og sterke reaksjoner slik at de skal tjene penger... synd men sant. link til lokalavisa sin artikkel: http://www.glomdalen.no/sport/article1448087.ece Et par bilder: Huff! :( Trydal - sjokkert tilskuer Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Tragisk er det eneste som faller meg inn... :( En jeg studerer sammen med har selv kjørt endel i Volvo Original, og nevnte noe med at siden rally-stoppen i 70-åra (nevnt tidligere i denne tråden), har kun en annen dødd av ulykke knyttet til Rally. Denne personen hadde kjørt ut, og satte ikke på seg beltet igjen etter å ha fått løs bilen. Han døde derfor "på egenhånd", og det ble ikke noen restriksjoner. Dvs 2 personer på 30 ÅR! Hvor mange døde relatert til fotball ifjor? Riktig... Noen som kan bekrefte dette over? Mener også medias vinkling er feil. Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 meida er bare ufølsomme og tenker bare på nyheter og penger.. jeg blir så forbanna altså.når kameraten min ble drept kom de rett opp i trynet på meg og knipset bilder av han der han lå omkommet lissom..som de viste på tv.... angry angry ..hva er det lissom????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Tragisk er det eneste som faller meg inn... :( En jeg studerer sammen med har selv kjørt endel i Volvo Original, og nevnte noe med at siden rally-stoppen i 70-åra (nevnt tidligere i denne tråden), har kun en annen dødd av ulykke knyttet til Rally. Denne personen hadde kjørt ut, og satte ikke på seg beltet igjen etter å ha fått løs bilen. Han døde derfor "på egenhånd", og det ble ikke noen restriksjoner. Dvs 2 personer på 30 ÅR! Hvor mange døde relatert til fotball ifjor? Riktig... Noen som kan bekrefte dette over? Mener også medias vinkling er feil. Det har skjedd tre dødsfall i norsk rally siden 1979.. Den første var en full tilskuer på fredagskvelden på Rally Finnskog.,husker ikke årstall Han ble påkjørt av en Volvo Original Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Stengt etter ønske av familie/venner av omkommede. Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg