Gå til innhold

Noen bilder av min gode gamle....

Ranger emnet

Billi Racing

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
hehe den ser helt utmerket ut! nesten helt perfekt om jeg må si det selv ;)

Men hadde jeg hatt denne bilen ville jeg tatt av vingen bak! :) synes A4 ikke kler et digert tørkebrett bakpå liksom! Men kjempefin bil altså!

Hehehe! skjønner litt det med vingen, men tror ikke noen i Norge hadde den når jeg fikk den, så det er noe med å skille seg ut. Pluss, den ser ikke helt spytta ut av en aluminium/carbon-fabrikk :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bilen var rå fin jeg, å tørkebrett må man jo ha bak på audien så man får dytta den i gang :rolleyes:

Hehe.. trukke det er derfor vingen sitter der men! ;) jeg vet åffer, dette dieseldyret av en A4 går så sinnsykt fort at den letter av bakken hvis ikke vingen er der! :) hehe...skjønner Mr. X? heha!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

impreza WRW STI skulle visst bruke mindre bensin pga den store vingen når bilen kjørte over 160 km/t, fortalte de på top gear for noen år siden.. hehe...

Bilen var fin den, TDI? 90? 110? 130?

Jobber du på liertoppen? står det i kontrakta deres at dere må til enhver tid ha en rå VAG el?.. hehe??? er jo alltid noen rå biler utafor der!

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

impreza WRW STI skulle visst bruke mindre bensin pga den store vingen når bilen kjørte over 160 km/t, fortalte de på top gear for noen år siden.. hehe...

Bilen var fin den, TDI? 90? 110? 130?

Jobber du på liertoppen? står det i kontrakta deres at dere må til enhver tid ha en rå VAG el?.. hehe??? er jo alltid noen rå biler utafor der!

:) Er ikke min bil lenger. Går i Trondheim tror jeg... Var en 90hk TDi som var chippet. All show, no go! hehheee.. jobber på Norsk Bildelsenter ja, og her bygges det stadig noe fint veit du! Kommer nok noe nytt utover våren... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men j snakka med en på bensinstasjonen rett ved NBS i fjor sommer, tok bilde av bilen hans, det var en 80 B4 rød og sølv lakkert, enorm intercooler i fronten og bur, sa han hadde kjøpt motor fra sverige.

tror foreldra hans hadde en dønn strøken ur-quattro. vet du hvem det er? og hva som skjer med den bilen i sommer? audi sentrum? legger ut bilde av bilen så fort j finner dem igjen.

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider