Gå til innhold

Noen bilder av min gode gamle....

Ranger emnet

Billi Racing

Anbefalte innlegg

nytt? bildet tok j juni 2004 hvertfall...

Og han som kjørte var var kjempe ålreit og fortalte masse.... hehe

Hehe.. jeg kaller dette et nytt prosjekt siden jeg aldri har sett bilen før for noen uker siden. Så jeg er litt sent ute med andre ord..Den gikk jo på Gatebil på Rudskogen 2004 så...

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så den på et gatebil treff jeg også, men så ikke om den gikk på banene eller ikke.

Ok. Jeg kan bekrefte at den gikk på banen der. Har sett det på film skjønner du! ;) Og hvis noen lurer på det, den gikk styggfort selv om det var regnvær!

Eller vi kan kalle det quattro vær som en der sa! ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, bilen til leif ja. går godt den. synd dem bytta ut den gode gamle 4syl motoren med sånn S4 sak sa...

S4 sak? hehe åssen motor mener du da? 2,2 turbo? 4,2 v8?? el 2,7 biturbo? spennende bil dette ja...Sku likt å visst litt mer om den sjø...;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,2 med trimming. ikke sikker på hva som er gjort, men han treskomannen har sikkert hatt en finger med i den....

Okey..grei motor å trimme det ja..Den går ihvertfall rimelig freskt! ;) Men Dahlback har vel rykte på seg å trylle fram litt ønskehester? hehe..

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han jeg snakka med sa den var kjøpt fra sverige, mener og huske han nevnte 600 hk!!!

Steike! Ikke no rart den spant på de første girene da nei! hehe var jo bløtt da, men allikevel...Flytter seg greit da! :) Er du medlem i Audi klubben?

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike! Ikke no rart den spant på de første girene da nei! hehe var jo bløtt da, men allikevel...Flytter seg greit da! :) Er du medlem i Audi klubben?

Jeg og en kamerat skulle melde oss inn over internett, men funka ikke, så jeg sendte en e-post men har ikke fått noe svar... du? hvem skal j såfall kontakte?

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kamerat skulle melde oss inn over internett, men funka ikke, så jeg sendte en e-post men har ikke fått noe svar... du? hvem skal j såfall kontakte?

hmmm..merkelig... niks, er ikke medlem før om ni måneder! da har jeg førerkort vettu ;) send en mail til John Olav Kopperud du!

jokop@vwaudi-club.no

Han er daglig leder for klubben trur jeg!

Eller så står det et tlf nr. på hjemmesiden dems: 63 87 59 55

Havner vel på hovedkontoret tenker jeg! ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider