jødahl Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg holder en finger på Williams jeg :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Kan kanskje bli litt mere spennende i år ja, med nye regler å greier:) Får håpe det... Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOkkis Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 tjoa hvis dere fikk med dere søndagens løp, så er det kanskje flere enn BMW og Ferrari som kan klare dette, Redbull og Renå ligger å dytter her, dette kan jo virkelig bli spennende Siter JOkkis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 De må starte med samme dekk som de har brukt på kvalik. men ettersom jeg har forstått så kan de bytte under pitstop i løpet. Jeg håper på Alonso Eller BArichello i år. virker ikke helt som om schumi takler det å kjøre bil på orntli' -uten alle hjelpemidler. han krasja vel i australia, også ligger han på en 16 plass innfor dagens løp Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enzo Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 de har ikke lov til og bytte dekk i det hele tatt. så sant ikke de får store skader (rift) eller punkterer.. dekket må holde begge kvalikløpa (lørdag, søndag) + løpet.. vis de er uheldige og punkterer, så får de kunn lov til og bytte det dekket som er punktert. Siter Mazda 929 Hard Topp Coupe 1976 IN CAR WE TRUST May the downforce be with you! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 hehe. da må dekka ha utvikla seg noe sinnsykt siden i fjor!! vil vi få nye rekorder nå da?? Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enzo Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 vet ikke. men det er bare og se på løpa det. akkuratt ferdig for 1 time siden, i malaysia.. morsomt løp litt kræsing osv... 1 Alanso 2 Trulli 3 Heidfeld Siter Mazda 929 Hard Topp Coupe 1976 IN CAR WE TRUST May the downforce be with you! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 ikke si noe!! er det ikke det som går etterpå da?? 13:52 ellerno?? Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Var litt action i dagens løp ja :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
900i-2.1 Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Et par tilfeller av action, ellers enda et kjedelig løp. Får håpe det hjelper på i Bahrain til helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Dem skulle lagt en bane innom en tett skogvei, en glattkjøringsbane, og en konbane med bevegelige menneskemål som ga straffepoeng. Da hadde det kanskje gått ann å sett et helt race uten å sovne. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 noen som tror det er mulig å få en ny verdensmester i år? ja .. hna heter Alonso :P eller vil ferrari dominere som vanlig? nei de vil slite JÆVLIG mye vil toyota komme hardere? veldig mye hardere .. jeg tipper andreplass klarer rennå å kapre noen plasser (ikke så flink i fransk) ja eller skal williams klare noe i år? neeei .. dårlig i år du selvfølgelig har vi McLaren da hva med de? de vil slite i starten...men komme starkt tilbake det er hva jeg "tipper" :D Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Under løp har de kun lov til å bytte ett dekk hvis de punkterer, å bare det, er livsfarlig.. Blir jo ubalanse i hele bilen. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Enig, de nye regla er teite og ikke minst farlige. Men kult at ikke Schumacher dominerer så fælt i år. Morsomt med litt kniving i toppen. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Romsås Racing Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Må si meg imponert av Raikonnen i dagens løp selv om han kjørte ut.Pushe så hardt de siste rundene med det dekket som vibrerte så jævlig:)Og Button hadde jaggu flaks at Raikonnen ikke tok ham med da han kjørte ut.Det var nære altså:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg