The Mazta' Skrevet April 22, 2002 Rapporter Share Skrevet April 22, 2002 Jeg traff på en kompis som nettopp hadde fått på HKS Hiper eksosanlegg på sin 93 RX-7, og det var så rått at jeg bare MÅ dele det med hele verden! damndamn Den bakpotta er jo så schwær og vulger at det bare må bli tøft :D Er det noen rx'er i landet som overgår denne's 120mm enderør? post noen bilder da vel! Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 22, 2002 Rapporter Share Skrevet April 22, 2002 nice! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 22, 2002 Rapporter Share Skrevet April 22, 2002 Originally posted by The Mazta' Jeg traff på en kompis som nettopp hadde fått på HKS Hiper eksosanlegg på sin 93 RX-7, og det var så rått at jeg bare MÅ dele det med hele verden! damndamn Den bakpotta er jo så schwær og vulger at det bare må bli tøft :D Er det noen rx'er i landet som overgår denne's 120mm enderør? post noen bilder da vel! bare vent!! Jeg skakke ha noe sånt tungt rakkel! :D På min rex blir det 1mm tykk titan anlegg i 150mm dim! Eksos anlegget veier under 4 kg! Det samme i stål veier 6.8kg ellerno.. og det er like tynt!!! les mere her Hvor holder den Rx7n til egentlig!? Og hvorfor ern ikke på forumet?? hehe ;) Mvh Marius Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet April 22, 2002 Rapporter Share Skrevet April 22, 2002 e det Kjartan sin? i tilfelle så hørte eg han seig forbi ein dag... golyd... Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet April 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2002 Det e Kjartan sin ja... Denne bilen blir nok oftest observert i området Etne-Haugesund tenker jeg. Slenger med et bilde til jeg yummy Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet April 23, 2002 Rapporter Share Skrevet April 23, 2002 Kjenner en som har Apexi anlegg me 115 mm opning bak.. Uten å nevne navn(Tror ikke Efini ville ha likt det..) :p Gleder meg til å høre han starte den opp no snart me ny anlegget.. Er ikke mye som hindrer lyder der.. ;) hehe Jan Impreza GT Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet April 24, 2002 Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 Fikk anlegget for et par dager siden ja.. Synes enderøret er pinlig stort jeg, gruer meg til å sette det på. :( Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet April 24, 2002 Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 Det var vel en grunn til at du bestilte det så stort da Efini :op Fjortizz magnet f.eks :op :lol Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet April 26, 2002 Rapporter Share Skrevet April 26, 2002 komme frå Etne sjøl så eg har sitt an et par gonger ja... Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gzon Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Jag kör med 114.3 på min. Tyckte det var rätt lagom, över det ser det ju ut som en regntunna. Siter /Martin 3X RX-7 TT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Originally posted by gzon Jag kör med 114.3 på min. Tyckte det var rätt lagom, över det ser det ju ut som en regntunna. jeg syntes det ser pent ut! kjenner igjen bildene fra rx7club.com/forum :D Du kan sveise jobben din ;) mvh Marius Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gzon Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 det är inte samma bilder men väldigt lika. Bilderna där var på det första jag byggde, detta är det andra. Låter för övrigt riktigt bra, ingen "fart can" som tex apexi N1. Siter /Martin 3X RX-7 TT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg