Gå til innhold

Ledningsnett B230F / FT

Ranger emnet

240ft

Anbefalte innlegg

Har satt inn FT motor i min `86 mod 240 sedan (B230A originalt). FT motoren er fra `93.

Det er kun ledningsnettet som gjenstår og har noen spm ang dette.

Har hørt at det er mye enklere å koble ledningsnett fra 240 fra `90 el nyere (B230F) i 240`n.

Kun lodde påkoblingsmotstand til dysene og forlenge ledningene til lmm ? Stemmer dette ? Skal man bruke hjernen til innsprutet fra FT-nettet ?

Er det noen av dere som har gjort denne jobben selv ? Kunne ha trengt litt hjelp...

Gjør som Ford - kjøp Volvo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
enkelt er det uansett.. Har satt FK motor i en '84 240 med B23A. Ikke noe heft egentlig :)

Jeg må si at jeg av og til angrer på at jeg ikke kjøpte b230ft med turbo+kit, som han samme selgeren hadde.

han hadde nemmelig en for 12 lapper.. den kunne jo gått rett nedi bilen, istedenfor $$$$ som jeg må betale et firma for å bygge om bilen min.. :(

blir nå iallefall spesiellt, selv om det blir dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg av og til angrer på at jeg ikke kjøpte b230ft med turbo+kit, som han samme selgeren hadde.

han hadde nemmelig en for 12 lapper.. den kunne jo gått rett nedi bilen, istedenfor $$$$ som jeg må betale et firma for å bygge om bilen min.. :(

blir nå iallefall spesiellt, selv om det blir dyrt.

hehe... hmm.. Du kan jo bytte rekke 6`rn mot min B230ft?

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...