Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre ?

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

Hei og hopp !

Driv å skifter plass for dumventilen min nå, driv å ordner samme opplegg som denne karen ved plassering av dump og tette hullet der returlufta kjem inn i g-lader :

http://www.blauertacho.de/doc/bov/vw/g-60/bov-g60.htm

 

Hittil har jeg tettet hull ved g-lader, og montert på dump på returrøret, men skader jeg motoren ved å tette returrøret slik at all luft kjem gjennom dumpen ?

Jeg har brukt t-stykke og tenkte bare å tette den ene enden, er det bra eller burde jeg montere dumpen rett på slangen ?

Og hvor blir alt trykket av i returrøret når dumpen er "lukket" ?

 

Jeg prøvde litt rallemekk for å tette hullet på den ene siden av t-stykket, men da spydde det ladetrykk ut av slange ved IC som det er litt lekk på, så jeg ble litt bekymret for at det skulle oppstå så mye trykk som ikke ble sluppet løs at det kunne skade noe.

 

Håper på kjappe svar siden jeg skal ordne litt med dette i dag ;)

 

mvh stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår