Gå til innhold

Kjærring og ungær meg i ræva!

Dulle

Anbefalte innlegg

Dette er herved min offisielle klagetråd. Her skal jeg, og andre som vil, klage på ting. Spesielt angående andres syn på Primera.

Satt på jobben i natt og tittet på g20.net. Så kommer en og spør "hva slags biler ser du på a?"

"Primera" sier jeg.."siden jeg har det er det jo litt morsomt å lære seg så mye som mulig om dem".

"Ja, riktig..jeg har sett GT'n din..fin den", sier han.

Så brått er det en annen gammal fyr som begynner å blande seg..

han sier følgende: "Primera? Har du 'kjærring og ungær' eller?"

Jeg svarte bare med et småsurt "Kjører ræva av Sierran din hvertfall".

Men ærlig talt..hva er det med folk? Hvorfor tror folk at Primera er så dritt?

Irriterer meg..når Sierra-eiere slenger drit, da har det gått for langt!

Man skal da vel ikke kaste stein i glasshus? Og når man eier Sierra er vel egentlig alle negative kommentarer om andre biler som å kaste hele fjell, i glasshus...

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ærlig talt, å slenge ut "dritt" om primera når han sjøl kjører sierra, da vil jeg påstå att han har lagt "gullegget" chicken

for å være helt ærlig, så hadde jeg ikke blanda meg inn i den saken, hvis jeg sjøl hadde hatt sierra, det blir for dumt å komme med en sånn komentar som det han gjorde... greit nok hvis folk mener at primera er en "family-bil", men si meg hva sierra er da, rett og slett en skikkelog gubbe bil!

støtter det FULT OG HELT på akkuart denne klagetråden din Dulle, har hørt mye mer drit om sierra og ford i seg selv enn Nissan Primera...! hva er så gærnt med primera i forhold til en "siræva"? fint hvis noen ford eiere kan gi oss en liten smakebit på det! *venter i spenning*

en som er enig med deg Dulle! :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er FORDferdlig!!

Men uansett da!! Hvis du kjører en primera med 4X4 og skyline motor.. så ja!!

Men han der har sikkert penger langt oppi R..., men uansett. FORD suger pappas P.I.K.K..

Heyheyhey ro ned pølsa litt nå!! drunk :op anger2 :)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er STOR forskjell fra US ford og hitler ford!!

Er vel ikke sååå stor forskjell ;)

Ford Focus SVT (us)

Ford Focus ST170 (eu)

Men alle disse muskelbilene er anderledes ja:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Primera har litt "gubbebil"-stempel over seg, hvis du ser en mann emd hatt i en helt original brun P10 fra begynnelsen av 90-tallet, så blir du ikke akkurat overrasket. Folk kan gjerne være uenige her, men jeg syns iallefall dette. Dette er noe jeg liker med bilene, hvis du sier du har en Primera, så forventer folk seg noge slikt, så kommer man med SRi, GT osv, da blir det litt andre saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, å klage på primera når man eier sierra er jo ikke å kaste stein i glasshus.

En sierra kan jo gi like mye kjøreglede som primera som er en slapp og kjedelig bil etter min mening med fwd :D

Member Of Xgang Racing Team

www.xgang.net

Nissan 200sx s13 (vraket etter 12timer)

*Mazda 626 2.0 i 16v (solgt)

*BMW 318i( http://tinyurl.com/3dx3s )

*Nissan Bluebird Turbo(en uke)

*Motorhispania Rx 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider