Eplejus Skrevet Februar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2005 Bilen min fikk en plutselig motorstop idag. Mens jeg kjørte, sank turtallet plutselig og den ville ikke gi mer gass selv om jeg bunna gasspedalen, akkurat som om man går tom for bensin. Men la også merke til at ABS lampa begynnte å lyse samt at rattet ble mye hardere å styre. Fikk snegla meg framover enn 300-400 meter før det var full stopp. Min første tanke var at bensinpumpa kunne ha tatt fyken, men da burde vel ikke ABS lampa samt rattet blir hardere? Har allerede sjekket sikringa til pumpa, men den var hel. Noen ideer folkens? Siter -Nissan 200SX S14A '99 http://www.eplejus.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørnbmw316 Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 når motoren ikke går rundt så funker ikke servoen lengre,derfor ble det jo tyngre i vri på rattet.har ikke spesielt greie på mercedes og abs,men kondens kan være skikkelig jævlig av og til,hell på litt kondensfjerner selv om det kanskje ikke virker sannsynlig.min har stoppet enkelte ganger av dette plutselig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørnbmw316 Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 fin bil forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Får du dratt starteren? Da vet du om du har strøm eller ikke. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørnbmw316 Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 ja men bilen trenger ikk strømmen fra batteriet når dn går,da lager dn strøm selv.batteriet brukes bare for å holde lysene jevne og f.eks når du skal starte dn,men når bilen har startet og motoren går så har ikke batteriet noe mye å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Kan være at dynamoen er gåen.. Sjekk om den lader da motorn er igang.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg