KadettC16v Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Ja den vil komme litt lengre ut, og er fremdeles ikke bolt on ja for du må sveise om festene. Det beste er å få tak i fra caravan/city 1600 aksling.. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 kom caravan i 1600 da? hjula kommer så lite ut at du merker det ikke engang. er jo bare å sveise over demper feste, er jo ikkeno problem det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Vil no tro at caravan kom i 1600 ja... Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Men da kan jeg ta støtdemperfestene ifra 1200 akslinga og flytte de over på manta A aksling f.eks da ? Men må jeg bruke 1600 ifra "A" serien eller kan jeg bruke 1900'n også ? Caravan kom i 1600 jah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 kan bruke 1900 også ja. bare å sveise over ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Okey, da vet jeg hva jeg skal gjøre når jeg skal bytte bremser... En ting til: Det er kjappest utvexling i 1600 klokka i forhold til 1900 klokka ? Takk for meget bra svar gutter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 1.6N (ikke S eller no sånnt) har "kjappere" utveksling ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 kadett c 1600 og 1900 har samma utveskling 3:89 automat har 3:67 caravan kom som 1600, har selv hatt en og høgd den.. city kom aldri som 1600 Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Satte nettopp på en Cityaksel på B'en min. De er visuelt helt like. Største forskjellen er sporvidda. Fikk et par cm ekstra (gratis spacer:D ), måtte strekke ut bremserøra litt, samt skjøte på panhardstaget 1-2cm. City sitt er faktisk enda en 1cm kortere enn B, og C limo/caravan er enda kortere igjen. Lettvint. .. eller ikke. :rolleyes: Men hva dim er det på diffen og tromlene på 1.2 og 1.6? 1.1 og 1.2 diffene er jo knøttsmå. 5-6" tenker jeg? Og; er det ikke noen tappeplugg for olja på diffen? Fant bare en fylle/nivåplugg midt oppe på baklokket. :confused: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FossRacing Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 er det ikke noen tappeplugg for olja på diffen? Fant bare en fylle/nivåplugg midt oppe på baklokket. :confused: tappepluggen er vel nederste skruen på dekselet til klokka. Siter 78 Ascona b 4d prosjekt 78 Ascona b 4d (delebil) 78 Ascona b 2d 80 Ascona b 2d B-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 [FossRacing: Ahh... nå skjønner jeg hva den lokale Opelguruen min mente da han sa jeg sku skru ut den nederste bolten. Jammen, det er jo ingen "nederste" bolten, svarte jeg undrende over om han kødda med meg eller hva. Mente han at jeg skulle lage lekkasje på baklokket på klokka?! :confused: :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 bare skru av lokket så kommer olja ut skjønner du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg