Gå til innhold

db drag 2 plass- hvem?

Ranger emnet

prizma

Anbefalte innlegg

Hørte i dag at en kompiss skrøt av en fyr i halden, som "kan dette med anlegg" jeg mener fyren ikke kan så mye som han har skrytt på seg.

Kim J. (kan ikke etternavn)

- fra halden

skal vistnok ha en 2 plass i db eller emma??

noen som kan avkrefte / bekrefte?

- gutten er rundt en 20 år, stilte mest sannsynlig med en sort BMW.

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte i dag at en kompiss skrøt av en fyr i halden, som "kan dette med anlegg" jeg mener fyren ikke kan så mye som han har skrytt på seg.

Kim J. (kan ikke etternavn)

- fra halden

skal vistnok ha en 2 plass i db eller emma??

noen som kan avkrefte / bekrefte?

- gutten er rundt en 20 år, stilte mest sannsynlig med en sort BMW.

Sort BMW fra Halden på db-drag, hmmms den har jeg ikke sett.

Har også sjekket resultatlistene i db-drag permen min for 2004, og ingen Kim J der, ingen Kim i det hele tatt faktisk :)

Det kan være en uoffisiell db-drag konkurranse han har deltatt på.

Finner heller ikke dette navnet i EMMA sine resultatlister for 2003 og 2004

Om han har deltatt i db-drag i sesongen 2003 så har jeg ikke sjekket dette..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor dB-gutta ikke heller stiller spørsmålene sine på forumet til Tor....mye mer kompetanse der enn her...

Kunne ikke vært mer enig, bare ett problem så langt.

Folk gidder ikke.

Ett annet problem for flere er å følge med på det forumet, siden man ikke får mail når noen svarer på posten din.

Om det er mulig vil jeg gjerne vite hvor denne innstillingen er :)

Men er uening i det du sier med kompetanse.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det du sier Nils Petter....

Jeg skal oppdatere forumet når jeg får tid, jeg har også registrert http://www.bilstereoforumet.net som går rett dit...

Kanskje litt enklere å markedsføre det også ;)

Jeg skal få Peter til å laget en ny logo og greier der, men nå er det 2005 regler som har første prioritert her...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok full fres på forumet deres i løpet av året tenker jeg, er jo merkbart større interesse for dB-drag i år enn i fjor, både av det jeg kan se her og i tillegg merke på lommeboka mi ;)

Da er alt avklart ang. Pandaen også, så på lørdag reiser vi av gårde, forhåpentligvis med en tilhenger til å ha bilen på ned igjen.

Kjøre 35 mil med den kunne jo blitt spennende, både med tanke på bilen og på helsa :D

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut...

Jeg er akkurat ferdig med å oversette reglene nå. Skal få lagt de ut så snart som mulig, men de skal korrektur leses litt først, også skal de til Sverige for oversetting først, (så ikke søta bror blir sure for at de Norske reglene kom ut "først" :)

Lykke til med hentinga da :)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uoffisielle konkurranser er fordi som ikke tør å stille i skikkelig konkurranse ;)

Så de folka gidder jeg ikke engang høre på :D

http://www.bilstereoforumet.net er det vi snakker om..

evt at du går inn på http://www.dbdragracing.no og trykker på forum nedi menyen der, da kommer du til samme plass.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øy, Kim J hadde bare vært med i uoffisielle konkurangser kom på 2 plass da.

skal være med på grimstad i sin nye golf 3 og 2x 12" punch serien.. så vi får høra hva han har å stille med da.. gutten jobber med bilstereo, så det blir nok en høyplassering.... (han kjørte den sorte bimmeren før ja..)

- snakka med han i går, mens vi råna litt :D

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja da så, vi får jo se åssen det går, vet du åssen klasse han skal stille i da?

Jeg skal være med å holde de konkurransene i Grimstad, så da regner jeg med at jeg treffer på han.

tar nok en tur selv... 2x 12" punch, i en golf 3, serien aner jeg ikke, men vet at det spiller nok bra..

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider