Gå til innhold

DVD innfelling…

Ranger emnet


Pater

Anbefalte innlegg

Ide’en startet forrige søndag (dagen derpå, som noen kaller den :D), men våknet tidlig å var hellvettes tørst, hehe… men til poenget

 

JEG KJEDET MEG NOE JÆVLIG seinere på dagen, og prøvde å få tiden til å gå, og så kom jeg over dvd spilleren og skjermen min som jeg ikke har sett på et halvt år eller noe, fant også igjen en midt konsoll for gamle toeren min liggende på loftet…

 

Så jeg fikk lyst å prøve å felle inn skjermen der askebegeret og slik var… så jeg fant frem baufila, og borremaskinen

 

DVD%20konsoll%2001.jpg

her har jeg sagd ut askebegeret og den lille hylla over, hehe… og deretter så rensket jeg konsollen innvendig for di ”sideveggene” som man ser i toppen av bildet der, vet ikke helt hva jeg skal kalle dem… fjernet dem med kniv og hoggjern, ble bra…

 

DVD%20konsoll%2002.jpg

hadde fått tilskjært glass som jeg skulle bruke, MEN…. Hehe, ikke lurt å sette seg på det = knas…

 

DVD%20konsoll%2003.jpg

måtte da finne et bilde på veggen, og stjele glasset derfra… og så låne meg en glasskjærer, var egentlig ikke noe vanskelig å skjære egentlig, etter 2-3 forsøk så hadde jeg et glass som passet (som var firkantet :D)

 

DVD%20konsoll%2004.jpg

festet så glasset fra innsiden, brukte silikon, skulle kanskje ha brukt en som var svart men, men synes ikke allikevel, og den hvite silikonen hadde jeg gratis, fant den i jobb bilen, er sånn brann silikon, så om bilen brenner, så skal glasset fremdeles sitte fast

 

DVD%20konsoll%2005.jpg

kjøpte meg svart silikon her om dagen, og la noen runder rundt glasset/konsollen, for å få det til å se mest mulig ordentlig gjort ut, sånn att glasset ligger helt tett med konsollen der jeg hadde skåret hull, ble ikke så verst faktisk…

 

så nå er det bare å feste skjermen inni der på et vis, hehe

 

DVD%20konsoll%2006.jpg

DVD%20konsoll%2007.jpg

Her trenger jeg litt hjelp av dere der ute… fikk lyst å prøve å felle inn spilleren til dvd’n der også, men vet ikke helt hvor dyp konsollen er innvendig, før den tar borti noe bak der…..

Har tenkt å ha spilleren sånn ca som dere ser på bildet over her, men vil det gå klart for det som måtte befinne seg bak konsollen, eller er det bare et tomrom der???? Er så lenge siden jeg har skrudd golf 2 nå, så husker ikke helt…..

Bakenden på spilleren vil bli liggende oppå skumgummi’n til varmen der, vil det bli noe problem for plasseringen av spilleren, eller går dette bra? Er det noen som har bilde av hvordan det ser ut bak konsollen, som dem kan legge ut her?

 

Spilleren bygger 22,5cm bakover

 

 

======================>>

 

DVD%20konsoll%2008.jpg

slik hadde jeg dvd skjermen før.... ikke akkurat noe pent....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser hvordan jeg har felt inn skjermen i min golf, så er dette den enkleste måten og gjøre det på. Men det med glasset var faktisk ikke så dumt.

 

har ikke sett åssen du har gjort det i din golf, hehe.... men gidder du å sende bilder av det på mailen min? mpater@online.no

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke lyst til å selge hele midtkonsollen med spiller, skjerm og det hele, da, når du er ferdig? :)

 

har vært innom tanken ja, bare å by, hehe :) har jo ikke noen bil å ha dette i selv så..... må se om jeg får det til bra først, hehe....... men skulle ha vist om jeg kunne felt inn dvd spilleren i konsollen å, kjett å ta hull der, så passer det ikke fordi spilleren er for lang eller noe slikt, ville vært så j..... typisk!

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle montere på no lignende vis. Hvilken skjerm passer akkurat inn der? 7" wide eller no?

 

Kanskje det går ann å gjøre samme med den som du gjorde med glasset.

Kan du ikke legge ut bildet du fikk på mail?

 

skjermen min er litt for kort, så må lage til en ramme på en eller annen måte til den....

her er bildet:

002.jpg

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår