El_diablo Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Kjedet meg litt så jeg tok å redigerte sammen en video av litt brekksladding som jeg har filmet for en stund siden. Var egentlig ikke den beste kvaliteteten på filmen. Var egentlig ikke filmet for å legges ut heller da, men gjør det likevell... Håper dere liker den hvertfall. Er ikke så lang heller, så det skader ikke å ta en titt... :) x-cars.net/vin.wmv Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Det var noe av det mest tragiske jeg her sett. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Var ihvertfall en utrolig fet vinge på opel'n..... Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Haha, for det var bra i grunn :rolleyes: hoho! Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Kjedet meg litt så jeg tok å redigerte sammen en video av litt brekksladding som jeg har filmet for en stund siden. Var egentlig ikke den beste kvaliteteten på filmen. Var egentlig ikke filmet for å legges ut heller da, men gjør det likevell... Håper dere liker den hvertfall. Er ikke så lang heller, så det skader ikke å ta en titt... :) x-cars.net/vin.wmv Hallo? ikke den beste kvaliteten på filmen? Hva med kvaliteten på kjøringen? Dette er det mest lame jeg har sett. Jeg satt først å lo meg skakk ihjel. Trodde det var kødd, men så blei jeg sinna, fordi det var så jævlig kjedelig og langtekkelig. Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 får vel laste ned jeg også da, siden den fikk så bra kritikk :D da kan jeg også whine litt over hvor dårlig du er til å kjøre Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Jeg har tydeligvis blitt for gammel for sånt synes jeg ikke er no festlig lenger. Har man power nok til å leke seg rundt på sommeren er det en ting, men hvem kan ikke leke seg om vinteren da? Og med brekksladding? Neh! Men jo, skryt skal dere vel ha for forsøket om ikke annet! :D Keep it up (eller ikke).. Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Villeste 121'n jeg har sett! Husk å stramme brekket etterpå, det gir mer trøkk neste gang dere drar ut i felten sombrero Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Kjedet meg litt så jeg tok å redigerte sammen en video av litt brekksladding som jeg har filmet for en stund siden. Var egentlig ikke den beste kvaliteteten på filmen. Var egentlig ikke filmet for å legges ut heller da, men gjør det likevell... Håper dere liker den hvertfall. Er ikke så lang heller, så det skader ikke å ta en titt... :) x-cars.net/vin.wmv haha hehe artig film dette ja...ha med ope`l`n er det han tragiske Nos Kickern eller? sombrero Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Denne eneste som manglet på videoen for å gjøre den perfekt ville vært at en hjulkapsel spratt av på Opelen:D:D:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Dette så jo artig ut :rolleyes: Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Jeg poster vanligvis ikke så mye kritikk, men ærlig talt. Denne videoen var dårlig, rett og slett kjedlig. Men dere skal ha for at dere gadd i det hele tatt å lage den. Siter x Volvo Toførr GL b230k -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 :titties: RESPEKT :titties: kul film :rolleyes: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Å satan, håper for all del at det der er kødd ! Å se en Mazda 121 spinne på isen er ikke akkurat hverdagskost heller. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 nice drifting :D violin :peace: Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg