Tor-Ye Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 hahaha....det er det mest tragiske jeg har sett.....må jo ha fått lappen i dag, brekking i 15km/t....værst.. utrolig bra drifte bil den mazda 121..hehe,samme med den opel'n med to etasjes fuglebrett,med den vingen ser det ut som den skal gå i 500. tror ikke dere vet hvorfor man ska ha vinge på en bil. :roll: :roll: :roll: Siter Im gay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Step 1: Jaja, litt kritikk gjør ikke noe, skal se filmen uten fordommer Step 2: Er dette kødd? Sånn ironi? Step 3: Wtf????? Hahahhahahahaha! Step 4: Spre ut threaden på nettet Step 5: Ta meg sammen for å ikke le meg ihjel. Men dere skal ha for å ha prøvd iaffal :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 øhø, noe av det mest patetiske jeg har sett, og nei gir dere ikke ros får å ha prøvd en gang. og se der ja, der er jo den opel som er så bra prioritert. *flire* men men, du sa jo selv at det ikke var laget for å legge ut på internett, såå kan vel ikke si så møe :P Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Herrgud så tragiskt... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 øh... ø....he..hehe.. Det var....bra redigert det skal han ha thumpsup Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg