xtreme-corrado Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 hei. jeg har et problem med bensinpumpa. jeg dreiv å bytta bremser bak på bilen her om dagen og sto med hodet inn bak hjulbuen og da hører jeg en svak during fra bensintanken. tenningen var AV og da lurer jeg på om det er normalt at pumpa står og går?? bilen fjusker litt også når jeg trykker gassen i bånn. det er sånn at, dess mer gass jeg gir, dess tregere går det!!! vært hyggelig med hjelp.. mvh roger dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Både bensinpumpa og vifta skal gå etter at bilen er stoppet., det styres av fuel and fan after-run reelay. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 hei.jeg har et problem med bensinpumpa. jeg dreiv å bytta bremser bak på bilen her om dagen og sto med hodet inn bak hjulbuen og da hører jeg en svak during fra bensintanken. tenningen var AV og da lurer jeg på om det er normalt at pumpa står og går?? bilen fjusker litt også når jeg trykker gassen i bånn. det er sånn at, dess mer gass jeg gir, dess tregere går det!!! vært hyggelig med hjelp.. mvh roger dragcar Bensinpumpereleet......? Releplass 12. Forbruksmateriell, koster ca 350 - rabatt, ikke kjøp på Mekonomen, det blir bare kaos da. Pumpa skal vel ikke gå hvis vifta starter? 110 switchen som styrer det der... Er vifta fucka så pøser han på med suppe.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 du må ombygge hele greia...standard feil notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg