Mad_Maxx Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Vet at det står mye om import av ae86 rundt omkring på forumet, men jeg har ikke tid til å hente bil selv i danmark, eller andre steder i utlandet. Så det jeg lurer på er om noen kan skaffe meg en ae86 ferdig regga på norske skilter for maks 35000. Dette er ikke noe som er planlagt med en gang, har ennu ikke penger, men bare en feeler på om det er mulig. Må være en hatchback (skråtak). :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 fult mulig det .. bare finne en i danmark til .. ca 10-15 tusen blir ca rundt 35000 ferdig Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Er også interessert i info om dette. Vurderer det selv om en stund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg