Espen|3k Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Kanskje feil tittel, med tanke på at ikke mange vet hvor ofte han får nye biler av dette slaget, har en mistanke om at det ikke er så sjeldent :P Vet han har hatt mange og tror han har et par stk nå oxo hehe! Men check it out, en rimelig ålreit E30 M3: http://www.gatebil.no/index.php?id=353&pageid=116 Likte denne setningen: " En ting er i hvert fall helt sikkert - dette blir en real ”crowd-pleaser” på Gatebiltreff til sommeren!" Syntes den var kjent =) : http://www.schwarzone.de/e30/fotost/f00557/f00557.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Oi.. Tøff! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strøm Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Kanskje feil tittel, med tanke på at ikke mange vet hvor ofte han får nye biler av dette slaget, har en mistanke om at det ikke er så sjeldent :P Vet han har hatt mange og tror han har et par stk nå oxo hehe! Men check it out, en rimelig ålreit E30 M3: http://www.gatebil.no/index.php?id=353&pageid=116 Likte denne setningen: " En ting er i hvert fall helt sikkert - dette blir en real ”crowd-pleaser” på Gatebiltreff til sommeren!" Syntes den var kjent =) : http://www.schwarzfour.de/e30/fotost/f00557/f00557.htm Har tro på bilen der.. ser jo helt sjuk ut.. Gleder meg til å se den i aksjon:) Siter 87 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Beklager, men denne M3'n er jo helt ødelagt etter min mening! Ekstra bredding på M3 E30 er ikke bra, det ødelegger hele designet til bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 De bafelga er jo 11,5 i bredden hvis jeg ikke husker feil? Ganske ålreit det:P Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Beklager, men denne M3'n er jo helt ødelagt etter min mening! Ekstra bredding på M3 E30 er ikke bra, det ødelegger hele designet til bilen.. Eg er helt fulstendig enig med deg... angry :nono: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Synes den ble litt drøy ja, fin bil men de breie felgene og valsingen bak ødela alt... doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 det blir liksom litt for mye av det gode :rolleyes: Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Jepp, den breddinga ødelegger bilen. Bilen er omlakkert hvis det var den samme bilen som stod på Våler sist Lørdag. Er litt usikker på om jeg liker fargen eller ikke....greier ikke å bestemme meg. Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Ja det er den... Likte fargen jeg =) Først syns jeg breddinga var ALT for drøy, men liker det bedre nå... Men dog, ville ALDRI bredda en M3 E30 sånn hvis jeg hadde hatt det, samme om det var en original eller en ombygd en, eneste jeg kanskje kunne gjort er å valse pga dårlig plass til store felger ;) Men den er så perfekt utseende messig fra før så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Beklager, men denne M3'n er jo helt ødelagt etter min mening! Ekstra bredding på M3 E30 er ikke bra, det ødelegger hele designet til bilen.. Enig. Jeg synes den finest orginal. den ser jo faen meg ut som en go kart der Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Enig. Jeg synes den finest orginal. den ser jo faen meg ut som en go kart der Gokart faktisk sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Når den blir så brei ser den jo helt firkantet ut, men ellers så ser jo den rimelig heftig ut da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Vemmelig..! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-dude Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 jaja, dere får heller skyte meg men.. jeg likte den jeg, synes den så bra ut, kanskje bare jeg er rar, men men, sånn er den saken. fin Siter Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg