s.ag Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Hallo! Har tenkt til å skaffe meg B21et, men bruke forgasser på den isteden for innsprøytning, det er forgasser i bilen min fra før. Er dette enkelt å gjøre, bare å klaske på sånn trykkforgasser eller? Er det noe mer jeg må ha eller som må gjøres om? Håper på svar om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 har nettopp jort de samme..er ikkje nåke spess dom må gjerast, bare plug and play...einaste dei tinga du må jere so ej kjøme på i farta er å tette dyse hulla i toppen å legge opp en slange til turbo tryks måleren å legge opp leddninga til olje tryks måler...er vell ikkje stort meir du trenge Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s.ag Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 har nettopp jort de samme..er ikkje nåke spess dom må gjerast, bare plug and play...einaste dei tinga du må jere so ej kjøme på i farta er å tette dyse hulla i toppen å legge opp en slange til turbo tryks måleren å legge opp leddninga til olje tryks måler...er vell ikkje stort meir du trenge Er det ikke mer? så det er bare å hive oppi, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Er det ikke mer? så det er bare å hive oppi, om du har komplett ombyggings sett av en ET motor..so er de ikkje nåke meir du trenge Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s.ag Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 om du har komplett ombyggings sett av en ET motor..so er de ikkje nåke meir du trenge Hva består det settet av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Bruk innsprøytning du. halverer du suppebudsjettet ditt. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s.ag Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Bruk innsprøytning du. halverer du suppebudsjettet ditt. Har tenkt til å bruke forgasser, ihvertfall i første omgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s.ag Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Bruk innsprøytning du. halverer du suppebudsjettet ditt. Vanskelig å sette inn med innsprøytning da? hva er det jeg må gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Hør med maxis eller han fra Førde, Han har bygd om fra gasser til b230ET så det er ikke store forskjellen. Jeg har F så hvis jeg skal skifte motor til FT trenger jeg bare å skifte hjerne og forlenge ledningene til luftmengdemålerene :) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s.ag Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 om du har komplett ombyggings sett av en ET motor..so er de ikkje nåke meir du trenge Hva er det du mener med komplett ombyggingsett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Hva er det du mener med komplett ombyggingsett? då får du en 100% komplett motor med alt du trenger for å bytte motorer.. f.eks: at du skal bygge om frå B21A til B21ET.. du får alt av leddninger,slanger,osv Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s.ag Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 då får du en 100% komplett motor med alt du trenger for å bytte motorer..f.eks: at du skal bygge om frå B21A til B21ET.. du får alt av leddninger,slanger,osv OK, men trenger jeg å bytte ledningsnett og slikt når jeg skal bruke forgasser på B21et? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 OK, men trenger jeg å bytte ledningsnett og slikt når jeg skal bruke forgasser på B21et? ja du må nokk de ja..bare å ta de som er på gasser motoren din å sette over Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg