Gå til innhold

Drømmer om rallye interiør..

Ranger emnet

gti 16v

Anbefalte innlegg

okei..vet hvordan de ser ut ja,men tenkte mest på hvordan dine ser ut..om de r strøkne...kan prøve å få ringt deg i løpet av morradagen..har mye påkost framover,men overtid løser mye.. sombrero

strøkent er det ikke det er slitt på førersete nede på venstre side.. men ellers er det oki.. tar du en rens på det vil det nok bli fint skal du se :titties:

har du lyst har du lov!!

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei..byr deg tre lapper..senga kaller,men tar kontakt i morra..send en pm me en pris du tenker deg hvis forslaget mitt er helt på jordet..Har et strøkent corrado int. på hånda for den prisen men ditt frister mere.. :titties:

kjøp corrado greiene du.. må nok ha litt mer for mitt tenker jeg.. skal ha med 2 gode stoler fremme og ikke noe mer så.. men da skal det være sparco eller noe slikt...

har du lyst har du lov!!

s3 2000 mod solgt

golf 1 16v solgt 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm nei , nei og nei.. rally har ikke el seter bilder finner du på nette du vet jo hvordan det ser ut så.. og dørsidene skal jeg ha selv..

Rallye har org elektriske stoler de!

Bare da står det ikke rallye det står Recaro

Så har de litt bedre side støtte en de "vanlige" men fortsatt samme farge kombinasjon på trekket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rallye har org elektriske stoler de!

Bare da står det ikke rallye det står Recaro

Så har de litt bedre side støtte en de "vanlige" men fortsatt samme farge kombinasjon på trekket..

hmm jeg har hørt med div folk i tyskland og de alle sier at det kun er laget rallyer uten el.seter

er det noen biler som har det så er det byttet stoler i de fra en corrado for de hadde noen seter som var nesten helt lik som rally stolene men disse var el.recaro også sist men ikke minst de veiet 20 kg mer og!!

har du lyst har du lov!!

s3 2000 mod solgt

golf 1 16v solgt 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm jeg har hørt med div folk i tyskland og de alle sier at det kun er laget rallyer uten el.seter

er det noen biler som har det så er det byttet stoler i de fra en corrado for de hadde noen seter som var nesten helt lik som rally stolene men disse var el.recaro også sist men ikke minst de veiet 20 kg mer og!!

er vel bare å bytte understellet til stolen det... til et som er elektrisk

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider