Polo Classic Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Nå har de kommet til Polo 2F også Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 yummy de er mye tøffere enn det som er for polo 6n/2 Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Dumt at jeg nettopp har kjøpt nye lykter da.. :( Jeg har lett lenge etter slike lys, eller liknende i hvert fall, hvor kan man få skaffet disse lyktene fra? Og pris? mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 huff.. måtte verden befri oss fra slike ting! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Dumt at jeg nettopp har kjøpt nye lykter da.. :( Jeg har lett lenge etter slike lys, eller liknende i hvert fall, hvor kan man få skaffet disse lyktene fra? Og pris? mvh Mads IN PRO :rolleyes: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 yummy de er mye tøffere enn det som er for polo 6n/2 Syntes ikke disse var tøffere en FK sine chrome angel-eyes...mere like spør du meg... Jeg er sugen på de.......... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Ingen slipper unna hverken det ene eller andre nå om dagen. Spesielt hvis man eier VAG som uansett hvor mange stylingprodukter man selger, ender det opp 100.000 Golf/Polo/Passat eiere som kjøper uansett... It's pure business sense.. sombrero Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Det har ikke kommet noen til 9n da? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Det har ikke kommet noen til 9n da? som alt annent :) det kommer nok! Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg