JenkaRiPS Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Vurderer slike sub'er pga den lave prisen. Vet de kan spille høyt, men har også hørt at det er litt ymse lydkvalitet. Liker at det spiller høyt, men vil gjerne ha et kompromiss mellom SPL og SQ. Har vel en mistanke om at overnevnte sub da et et fullstendig bomskudd? Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Ikke fullstendig bomskudd, men i denne prisklassen hadde jeg nok valgt Infinity Kappa Perfect 10.1 om du vil ha ett kompromiss mellom SQ og SPL. Pioneer'ene kan spille fint de, men krever at man bygger skikkelige kasser og har en kraftig forsterker å drive de med. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Vel, 2stk. TS-W121SPL koster like mye som 1stk. Perfect 10.1, så det er vel en viss prisforskjell :) Er nettopp derfor Pioneer'ene frister. Har planer om å bygge skikkelige kasser. Skal drives av en 1200w rms digital monoblokk, så det skal vel være greit med effekt til rådighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Vel, 2stk. TS-W121SPL koster like mye som 1stk. Perfect 10.1, så det er vel en viss prisforskjell :) Er nettopp derfor Pioneer'ene frister. Har planer om å bygge skikkelige kasser. Skal drives av en 1200w rms digital monoblokk, så det skal vel være greit med effekt til rådighet. Er klart at når du ser på bilradiospesialisten så blir det dyrt. En Kappa Perfect 10.1 selges for ca 1890,- Åssen monoblokk? Merke altså ? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Hehe, er redd for å bli skutt nå, men en MDS Eyebird 1Y1200. Såvidt jeg har funnet ut skal denne duge bra. Fikk den for 2300,- som et plaster på et gammelt sår fra MDS :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Hehe, er redd for å bli skutt nå, men en MDS Eyebird 1Y1200. Såvidt jeg har funnet ut skal denne duge bra. Fikk den for 2300,- som et plaster på et gammelt sår fra MDS :) For å være helt ærlig tror jeg du da ble lurt, og jeg er vel ikke den eneste på forumet her som kommer til å si det. Men men, kan jo godt være det er greit til ditt bruk :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Det vil tiden vise. Ligger og venter på posten. Tror ikke 2300,- skal være ille. Var og kikket på den i sommer og da kostet den 6999,- Dessuten skal Audio Art hatt en finger med i spillet her, og såvidt jeg har funnet ut på nettet har de laget noen meget gromme forsterkere opp igjennom tidene. Jeg har vel trua på at den er verdt 2300,-. Er jo bare litt over halve prisen av 4-kanaler'n min, så en kan vel ikke få allverden for den summen heller. MEN - over til topic. Hvis jeg skulle få tak i disse til en enda bedre pris, vil det være noe å satse på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg