Gå til innhold

Pioneer TS-W121SPL

Ranger emnet

JenkaRiPS

Anbefalte innlegg

Ikke fullstendig bomskudd, men i denne prisklassen hadde jeg nok valgt Infinity Kappa Perfect 10.1 om du vil ha ett kompromiss mellom SQ og SPL.

Pioneer'ene kan spille fint de, men krever at man bygger skikkelige kasser og har en kraftig forsterker å drive de med.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, 2stk. TS-W121SPL koster like mye som 1stk. Perfect 10.1, så det er vel en viss prisforskjell :) Er nettopp derfor Pioneer'ene frister. Har planer om å bygge skikkelige kasser. Skal drives av en 1200w rms digital monoblokk, så det skal vel være greit med effekt til rådighet.

Er klart at når du ser på bilradiospesialisten så blir det dyrt.

En Kappa Perfect 10.1 selges for ca 1890,-

Åssen monoblokk? Merke altså ?

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er redd for å bli skutt nå, men en MDS Eyebird 1Y1200. Såvidt jeg har funnet ut skal denne duge bra. Fikk den for 2300,- som et plaster på et gammelt sår fra MDS :)

For å være helt ærlig tror jeg du da ble lurt, og jeg er vel ikke den eneste på forumet her som kommer til å si det.

Men men, kan jo godt være det er greit til ditt bruk :)

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil tiden vise. Ligger og venter på posten. Tror ikke 2300,- skal være ille. Var og kikket på den i sommer og da kostet den 6999,- Dessuten skal Audio Art hatt en finger med i spillet her, og såvidt jeg har funnet ut på nettet har de laget noen meget gromme forsterkere opp igjennom tidene. Jeg har vel trua på at den er verdt 2300,-. Er jo bare litt over halve prisen av 4-kanaler'n min, så en kan vel ikke få allverden for den summen heller.

MEN - over til topic. Hvis jeg skulle få tak i disse til en enda bedre pris, vil det være noe å satse på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider