chr1z Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Jeg vil IKKE anbefale noen å kjøpe dette settet, det som er til salgs hos Autospar eller andre steder som er fra JOM fordi dette er et "rævva" produkt og tåkelysglassene tåler IKKE vinter :titties: Og jeg tviler litt på at det er produksjonsfeil ettersom jeg har forstått er det mange som har hatt det samme problemet. Så dette må vel være noe som er på alle settene dems når det gjelder tåkelys med lange klare blinkers til fangeren doh Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 hold dere unna JOM lyktene! iallefall tåkelyktene har jom hovedlykter på bilen (golf II) de har tålt utrolig masse, 100watt pærer og mye steinsprut Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg