Gringo Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Nå begynner jeg å bli bra frust !! Jeg får hverken slettet eller endret Avatar. Er det noe krøll med denne tjensten for tiden ? Greit nok ta jeg kanskje hadde kløna på størrelsen på den nye avatar`n, men det har jeg ikke gjort. Jeg får heller ikke slettet den gamle.... nå begynner jeg å bli suuuuuur........:( Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Hvordan får man avatar?helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 ta en titt på user cp.. trykk ctrl+F og skriv AVATAR.. burde hjelpe deg langt påvei ;) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Ja fant det! Men hvordan krymper jeg bilder så de går inn i avatar da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Originally posted by Gringo Nå begynner jeg å bli bra frust !! Jeg får hverken slettet eller endret Avatar. Er det noe krøll med denne tjensten for tiden ? Greit nok ta jeg kanskje hadde kløna på størrelsen på den nye avatar`n, men det har jeg ikke gjort. Jeg får heller ikke slettet den gamle.... nå begynner jeg å bli suuuuuur........:( Se her.... Håper denne hjelper deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Januar 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 MrHappy - jeg har seff testet det også. Problemet er det at når jeg "browser" etter min nye Avatar, merker av "path" og trykker "submit" ( eller.no) så får jeg login bildet som ber meg om username og password.... flott hva ? Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Originally posted by Gringo MrHappy - jeg har seff testet det også. Problemet er det at når jeg "browser" etter min nye Avatar, merker av "path" og trykker "submit" ( eller.no) så får jeg login bildet som ber meg om username og password.... flott hva ? Slett cookies.... kanskje det hjelper.... ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Prøv å trykk ctrl + f5 Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 send meg en pm med url til avatar'n...eller mail meg avatar og nicket ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 jeg byttet nesten nettopp avatern min, det funket fint. hm mystisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg