Gå til innhold

Ombygging: Fra NSX til Ferrari

Ranger emnet


Loffe

Anbefalte innlegg

 

Rått!!!

 

syns resultatet blei rimelig tøfft også..

 

Tenk og gidde å støpe en hel bil i glassfiber..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrulig feet:):):):)

 

sjuk spoiler på den lilla varebilen på eit av dei siste bilda. "den nye holmenkollen":):):)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk mulig å få tak i ett ombyggings kit til MR2, da bygger du om MR2`n til en ferrarri, kan prøve å lete opp adressen til firmaet.

 

http://www.erebunicorp.com/ge/toymr290.htm

 

vet ikke om det kansje er det du mener?

 

nr 2.

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er jo ganske gammel, men de skal ha for at de kan det med å leke seg med glassfiber.

 

Derimot er NSX'en en sportsbil klassisker som uansett ikke har noe med å ligne på en Ferrari uansett. Dessuten er lydbildet i de to bilene totalt annerledes. Ferrari har jo som sagt sin velkjente Ferrarilyd som egentlig er ubeskrivelig, og Honda's 3.2l VTEC motor som sitter i NSX'en er mer sedat (før mods) men like herlig med litt turtall. Sinna lyd i de begge, men poenget må være er at man bygger ikke om en supersportsbil uansett hvor keen man er på å få seg en Ferrari.

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra!

 

Jeg hadde tatt den, tenk å ha ekte Japansk kvalitet under skallet på en Ferrari. Kan det egentlig bli bedre?

 

"Nei, det er en NSX, men jeg likte trynet på Ferrarien bedre så, i steden får å kjøpe Italienske løs-skruer, så fikk jeg ett firma til å bygge Ferrari karroseriet over på NSX'n min"

 

:D

 

mvh

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår