Gå til innhold

Henter meg ny bil snart: 318 is 1993

Ranger emnet

BMWCruiser

Anbefalte innlegg

Hei! Er en forholdsvis passiv bruker av bilforumet.net, men det tenkte jeg nå å gjøre noe med. Hvertfall nå som jeg henter meg ny Bimmer. BMW 318is Coupe 1993 mod: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=465465 Har nettopp levert tilbake forrige 318is etter kun 3 ukers eie da det viste seg den "ikke akkurat" var rustfri slik selger både forklarte og skrev i kontrakten.. Så satser på at denne bilen skal være betraktelig bedre.

Står i Nord-Norge, orker ikke reise helt opp for å hente den da jeg bor på Sørlandet, så får den med tog til Drammen til uken inkludert i pris på 80.000 for 3.500.

465465-bilde3-bmw318is.3.jpg

COLD FACTS!

- Diamant sort

- El. vinduer, speil og soltak, stoffinteriør:(

- Kun gått i Nord-Norge i 2 år og 100% fri for rust.

- Fullt servicehefte!

- M3 Front original

- 97 Grill

- Lakkert helt ned

- 17" AC Schnitzer, skal visstnok være originale. Skal selges!

- Gule koni foran

- "Traktor senket" 30/10 tror jeg :)

- Kenwood MP3 Spiller til 3000 kr.

Det jeg kommer på i farta. Har nylig hatt 2 325`er, den første ser slik ut: http://members.cardomain.com/bmw_ln

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette blir min fjerde E36 og det var bare den siste som det var rust på. Men har jo ringt på en god del E36er de siste årene og det har vært litt rust her og der...... Kommer jo litt ann på årsmodellen også da. God Helg!

BMWCruiser

- 99 BMW 318i M-tech2

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da fikk jeg nettopp tilslag på en annen 318is, denne riktignok rød og full m3 stylet men med Automat gir. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=674658

Hvis denne er som selger beskriver er jeg nesten litt glad for at det gikk skeis de to andre gangene. For her synes jeg det at jeg får mye for pengene. Det som må gjøres er å bytte bremseskivene(2000 kr. bytter selv med Frank S.) og nye sommerdekk. Sjekk de feite felgene da dere:D !!!

Har fortalt selger klart og tydelig hva jeg skal ha og hva jeg nettopp har opplevd. Han kommer fra Nordland og kjører hele veien ned til Oslo for å møte meg. Som han sa, han hadde aldri gjort dette hvis han ikke snakket sant. Fikk han til å ta med seg telefonen rundt bilen og kommentere alt som kunne sies. Fant ikke rust noe sted og siden bilen er lakkert for 2 år siden, var det fortsatt klar tydning til bra lakkarbeid! Ny frontrute, toppakning og divere slitedeler har vært byttet i tillegg til jevnlige servicer. Høres dette bra ut eller?

BMWCruiser

- 99 BMW 318i M-tech2

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider