Gå til innhold

mongo vindusviskere

Ranger emnet


Kennet

Anbefalte innlegg

trur motoren din er føkka......på pappas 245 så er motoren føkka. enten av eller full styrke.....ender med at viskeren fløy langt faen i vold....heheheh

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

 

Ja, det er nåkk motoren. Min klarte så vidt å viske over ruta for den gikk så treigt. Og avogtil stoppet den midt på ruta også. Irriterende angry

 

+ at den laget noen fryktelige skrapelyder. Og det knakk i den hver gang den stoppet :rolleyes:

 

Men nå er det problemet ute av verden. :fingers:

 

;);) doh :)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

 

Ja, det er nåkk motoren. Min klarte så vidt å viske over ruta for den gikk så treigt. Og avogtil stoppet den midt på ruta også. Irriterende angry

 

+ at den laget noen fryktelige skrapelyder. Og det knakk i den hver gang den stoppet :rolleyes:

 

Men nå er det problemet ute av verden. :fingers:

 

;);) doh :)

 

lagerskade kaller vi slikt. slik at rotoren ligger å tar borti magnetene på innsiden av motorhuset. blir som sagt fæle lyder og lite effekt. samt at den går varm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også hadde problemer med intervallen for en stund siden.

 

Når jeg skrudde den på, så gikk den et par runder, så begynte den å gå hele tiden.. og så kunne den gå til bake til intervall igjen, men det skjedde ikke ofte.

Det forsvant bare plutseli med meg, eller det manglet en skru på den skinnen som det sitter et stort rele på i motorrummet. En stor blank boks på førersiden. Den var løs, og så skrudde jeg fast den, og etter det så har jeg ikke hatt problem med det. + at jeg bytta motor.

 

Kan virke som det var dårlig jording som var grunnen med meg da.. men det vet jeg ikke helt sikkert :)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også hadde problemer med intervallen for en stund siden.

 

Når jeg skrudde den på, så gikk den et par runder, så begynte den å gå hele tiden.. og så kunne den gå til bake til intervall igjen, men det skjedde ikke ofte.

 

Jeg har ikke samme problemet!

Min virker ikke på intervall!

Først virket alt fint, da foruten slakken jeg har i vindusvisker-armene mine.

Så, plutselig virket ikke intervall-visking!

 

Om jeg har den på intervall-steget, skjer ingenting!

Jeg kan spyle rutene med spylerveske på intervall, samt alle andre delene.

 

Jeg tror ikke den auto-starter ved spyling, uten valg av visker-hastighet heller..

 

Det er nok relèet, pga jeg har sjekket sikringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår