farlig Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Hei! Noen som vet hvor lang høyttalerkabel jeg trenger i en volvo 740 sedan? Forsterkeren ligger i bagasjerommet, og kabelen skal trekkes frem til frontsettet... Noen som aner?? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Mye kan man spørre om, men med all respekt; Det er jo bare å måle. Er jo ikke verre enn det. Skal du trekke på samme side som forsterkeren trengs vel 4-5 meter og litt mer på andre siden. Er alltid greit med god margin, for den trekkes jo ikke i luftlinje akkurat... Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Jau, synes dette spørsmålet var litt , hmm ja nemlig.. Men er det så farlig å kjøpe litt ekstra kabel da? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superstyling Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Trekk en tråd der du skal trekke kabelen så finner du lengden når du måler tråden. Håvard Superstyling AS http://www.superstyling.no Cadence Audison Focal Alpine Kenwood Siter - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 jaja, jeg vet det, men bilen er ikke her for øyeblikket, og jeg hadde tenkt å kjøpe kabel i morgen. Bare lurte på om noen visste det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Skal du levere inn bilen til trekking av høytaler kabel? Latskap er en dyd. Dovenhet er bare slapt. Mål og finn ut. Finnes 3 veier å trekke kablene vettu... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Hvis man søker på "lat mann" på google - kommer du opp da?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 han skriver jo ikke at han skal sende inn bilen da... men at den ikke er hjemme så han kan få målt... men jeg tipper du klarer det med 5 meter på den ene siden og 7 meter på den andre. hvis du legger den fra f.eks høyre siden sammen med den fra venstre, derfor de ekstra 2m. Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg