Gå til innhold

Zetec: Ford mondeo-1993 Mondeo Combat

Ranger emnet


Zetec

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alt det utvendige som ikke er orginalt kostet meg 13800kr

 

Dvs, combat styling med fangere og skjørter samt morette lyktene (de doble hovedlyktene)

 

Men da importerte jeg fra sverige når kursen var på sitt beste :) Sparte MYE på det.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla,

Anlegget har ikke vært mye å se på egentlig.

 

Det er ikke kommet noe i dashen, høyttalere foran var bak orginaldeksler.

1 komp.sett i hattehylla og ett evig rot med to subber og en forsterker bak.

 

Så alt i alt har jeg ikke mye bilder fra anlegget. Bare noen få av den midlertidige løsningen, alt som var baki der da er jo solgt..

 

Edit: Leita litt nå, men fant ingen bilder, skulle jeg finne noen så skal jeg legge de ut..

 

 

Bilen har jo stått i ca ett år nå, siden påsken i fjor hvertfall. Og pga en vannlekkasje vi ikke har funnet utav så har jeg ikke gjort noe spes. med den, annet en rep. av frontfanger og ombygging av bakfanger. Så dette skal til lakkering og sånnt etterhvert da.. Så blir det nytt eksosanlegg siden det som stod på rustet i stykker..

 

Men først og fremst så skal den vannlekkasjen ordnes, om det er blokka som er sprukket så blir det ny motor hvertfall..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig Mondeo! Skal ha for å gjort en ellers litt kjedelig bil ganske så fancy.

 

Jeg tar det jo også for gitt at den bilen spiller som et sant helvete. (I en positiv retning)

hehe, takk ;)

 

Joda, den spillte jo som ett sant helvete når det var anlegg i den, nå er det ikke det lenger. Siden alt anlegget er fordelt på to andre biler, en Astra og en Panda.

 

Får se etterhvert hva som skjer med bilen, om jeg selger den når jeg er ferdig med den eller om jeg beholder den.

 

Ser ut som toppen kan være gåen, siden den lekker vann hele tiden, så den skal leveres inn til sylinderservice til mandag. Så da får jeg jo se.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tøff nå,men sett på en liten bagasjeroms spoiler,ble liksom litt "tom" der oppå....

 

Kanksje nye felger??

 

Nye felger er nok uaktuellt, jeg synes de som står på passer i forhold til resten av bilen..

 

Det er også blitt vurdert en vinge, men dette får jeg se på når bilen blir ferdig.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår