Gå til innhold

Zetec: Ford mondeo-1993 Mondeo Combat

Ranger emnet


Zetec

Anbefalte innlegg

Jau, får jo se hva det blir til etterhvert, men felgene beholder jeg nok, har jo faktisk kjørekomfort igjen også :D

 

Men siden jeg har fått ødelagt bakfangeren i midten bak så skal jeg bruke en ny løsning med eksosanlegget.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

0 - 100 ? har hørt at de zetec mondeoene er litt hissige til å være org. mener da en 136 hk motor.

Ja, det stemmer at de er rimelig hissige.

Nå har ikke jeg hatt orginal på lange tider, så vet ikke helt hva jeg skal svare på det, men kanskje noen som har en bortimot orginal en kan ?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
At Zetec motoren på 136 hester er hissig? Ja, ja! Har selv denne motoren i MK1 utgaven fra 1995, og du sitter ikke akkurat klistret i ryggstøtta under akselerasjonen........ Da er det bedre med min andre bil, en Mazda som gjør 0-100 på 7,6 sekunder.....

og hvilken modell er det snakk om? etter hva jeg har sjekka ut på internett, så er 0-100 på 10.4 sek.

 

Fet mondeo, zetec. En av få mondeoer jeg har liker utseende på =)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Zetec motoren på 136 hester er hissig? Ja, ja! Har selv denne motoren i MK1 utgaven fra 1995, og du sitter ikke akkurat klistret i ryggstøtta under akselerasjonen........ Da er det bedre med min andre bil, en Mazda som gjør 0-100 på 7,6 sekunder.....

 

Hvis det er den som står i profiln din vil jeg ikke akkurat si 7,6sek. ;P

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår