Gå til innhold

Fiat Panda dB-drag

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

og det har du brukt tiden melom 18 april og 6 mai på? ALL DEN TIDEN PÅ EN FIRKANTET KASSE?

*missfornøyd* sombrero

Ja det er jo klart at man står i en halvmeter med snø å bygger subkasse, hmmms, kanskje ikke.

Kassen og det greiene ble bygget på 4 timer..

Ellers har jeg modifisert bilen innvendig med tanke på seter, sotet alle vinduene, satt på noe reklame, lagt opp strømkabler, signalkabler, og slikt.

Tørket teppet i gulvet og slike ting.

Men når man jobber i ett firma, driver ett eget firma og 3 organisasjoner så blir det ikke alltid like mye med tid.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det er jo klart at man står i en halvmeter med snø å bygger subkasse, hmmms, kanskje ikke.

Kassen og det greiene ble bygget på 4 timer..

Ellers har jeg modifisert bilen innvendig med tanke på seter, sotet alle vinduene, satt på noe reklame, lagt opp strømkabler, signalkabler, og slikt.

Tørket teppet i gulvet og slike ting.

Men når man jobber i ett firma, driver ett eget firma og 3 organisasjoner så blir det ikke alltid like mye med tid.

det var det jeg venta på :D

få noen bilder av kjerra da? :titties:

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har jo sota sier du, et profilbidle foran, bilder av det du har gjort inni... sombrero

Er jo bilder der som viser sotingen, ikke fullt så lett å se på de bildene siden sola står rett på..

Er vel 44% film på sidevinduene bak og bakruta, og 24% film på sidevinduene foran.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått oppdatert litt med bilder.

Dere kan da også såvidt se den subkassen som står baki der. Og interiøret er vel heller ikke til å hoppe i taket av ;)

Hvis vi skulle være så heldige at vi rekker å lakke bilen så blir dette fargen regner vi med.

satinblack1.jpg

off topic det her ,men har du url til den puggen?? bra prosjekt forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
har det skjedd noe mere siden 18 mai 2005?

har vært stille her, men vi liker forandring :D:D :boxing

hehe, ikke så vanvittig mye som har vært på gang, har gjort noe småplukk, blir vel kanskje litt denne uka, må jo få den ferdig til CB-konk'en vettu :D

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
gå ut å jobb :D hellothere

hehe

Hadde vært digg om jeg kunne jobbe da, men vil helst ha alt av forsterkere og subber her før jeg begynner :)

Har jo en civic jeg også driver å bygger på, så har nok å henge fingrene i for å si det sånn....

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...