Gå til innhold

Enda et jetta prosjekt:)

Ranger emnet

[Trio]

Anbefalte innlegg

kult prosjekt!! blir mye jobbing.

men, hvordan fikk du/kompisen vekk asfalt platene??

Jepp det er mye jobb, men det er litt morro også da, kult og lære seg ting som du egentlig ikke viste Osv....

Altså jeg har hørt så mye rart om hva en kan gjør.

Noen sier at man skal varme det opp, og noen sier at det skal kjøles ned (tørr is).

Jeg tok det billigst versonen jeg hammer og meisel(pass på at du ikke slår hull i karroseri) Alstå pass på at meiselene blir slått bortover og IKKE nedover!!:D

Men var var også litt heldig der fordi gamle eierne av bilen hadde begynt på og fjerne mattene, så da var det bare og gjøre resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann Ståle!

Hehe, ja for å si det sånn så har du litt jobb å gjøre, men det skal nok bli bra!

Sitter å leser litt på trådene her da, prøver å få noen ideer på hva som er gæli med Forden, hehe.

Blir gjerne med å mekker litt, du får bare si i fra, har mye fritid jeg, hehe :P

Så kanskje jeg lærer litt så jeg slepper å bruke 1100 angry på å skifte gassvaier.

Vi talas

Brede(din fetter, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo se positivt på det med at kompisen har gjort alt plukkinga, "bare" for deg å smekke det sammen :P hvordan er det med rust osv? syns 4500 kr var billig, men så har du jo en del skruing forran deg og da :P

flere bilder! og lykke til!

"Bare, bare" ja..

Blir fort timer og sette ting samme igjen. (tar lenger tid og ødelege en det tar og bygge det opp igjen).

jepp 4500,- er vel ikke så feil pris det nei..

Karroseriet er så godt som rustfritt, det er litt over flate ca 5-10 cm under lista på fører døra.

Og 1 lite hull i hver bakskjerm (pga der har det sitti små gummi propper som har detti ut), dette er nederst på innsiden ved kanal.

Men det er veldig allrigth og kjøpe bilen sånn som den stor da, fordi da veit man at det er ikke er noe rust under list-verket eller noe som er skjult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Ståle!

Hehe, ja for å si det sånn så har du litt jobb å gjøre, men det skal nok bli bra!

Sitter å leser litt på trådene her da, prøver å få noen ideer på hva som er gæli med Forden, hehe.

Blir gjerne med å mekker litt, du får bare si i fra, har mye fritid jeg, hehe :P

Så kanskje jeg lærer litt så jeg slepper å bruke 1100 angry på å skifte gassvaier.

Vi talas

Brede(din fetter, hehe)

Hehe, mye fritid det høres bra ut!! :D

1100,- det ble såpass ja.

pytt pytt nå funker det i allefall.

Godt og se deg på forumet i allefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult prosjekt!! blir mye jobbing.

men, hvordan fikk du/kompisen vekk asfalt platene??

Så i hvertfall de som bygde skyline på portalen her når den fantes.. De brukte is.. Banka det deretter av. Bruk gummihammer.. Ville i hvertfall jeg gjort.

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bare, bare" ja..

Blir fort timer og sette ting samme igjen. (tar lenger tid og ødelege en det tar og bygge det opp igjen).

jepp 4500,- er vel ikke så feil pris det nei..

Karroseriet er så godt som rustfritt, det er litt over flate ca 5-10 cm under lista på fører døra.

Og 1 lite hull i hver bakskjerm (pga der har det sitti små gummi propper som har detti ut), dette er nederst på innsiden ved kanal.

Men det er veldig allrigth og kjøpe bilen sånn som den stor da, fordi da veit man at det er ikke er noe rust under list-verket eller noe som er skjult.

det var da ikke så ille rustmessig heller. Har du mekket mye bil tidligere eller? har du noen planer for motor? updates? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var da ikke så ille rustmessig heller. Har du mekket mye bil tidligere eller? har du noen planer for motor? updates? :)

Hehe mekket mye...

Nei jeg veit ikke jeg, har drever med alt så går ann og skru på siden jeg var liten.

Har også en manta som står opprusta og helvete her hjemme også. (prosjekt etter jetta'en)

Har et liten hage traktor vi har styra og ordnet litt på også.

Men nå har jeg bil lappen og den har blitt satt bort til jeg er ferdig med litt av mine bil planer.

Hva jeg skal gjøre med den..

Kan vel helle si hva drømmen er da.

- Gti 16V (med turbo)

- g60 skjermer

- Senkesett (men uvist hvor mange MM)

- Litt småting i fra kolevold rally (OMP)

- Har fått kjøpt meg felger som snart kommer på (9"x16" Artec)

Har sett på en par motorer nå så får se hva det blir til.

Men det begynner og bli greit med framskritt nå ja (men det går litt sekte Pga:Iskald garasje:P)

Skal prøve og oppdatere så fort som mulig:D

Men du får bare fortsett og følge med og gi meg Ris/Ros...

Mvh Sl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. der har du virkelig arbeid nok ja:) pass på å ikke bli dritt lei å gi opp allt nå da.. kan fort bli slik, hvis man tar seg vann over hodet..

1000takk for tipset..

Skal passe på at jeg ikke blir dritt lei jeg.

Ble litt lei av bilen i går (pga av at garasjen min er dritt kald og at jeg knuste tommelen min) Aua angry

Men skal se hva jeg får gjort i moregn, skal se om jeg får lagt ut noen nye bilder også men digital camen funker ikke som den skal nå :P ....

Mvh Sl

Lenke til kommentar
Del på andre sider