Gå til innhold

GTI førersete kjøpes!

Ranger emnet

tor_s_sumstad

Anbefalte innlegg

Jeg har forstått det slik at GTI-stolene har litt forskjellig ramme, med tanke på side-støtten i rygg og sittepute...

Har du noe å selge meg eller? :)

Jo, hvis du skal skrelle hele stolen og skifte/rette opp ramma inni, så har de til gti stolene en par ekstra bøyler.. uansett så skal du vite at dette er en helvetes-jobb... mye svette og kuking ass...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hvis du skal skrelle hele stolen og skifte/rette opp ramma inni, så har de til gti stolene en par ekstra bøyler.. uansett så skal du vite at dette er en helvetes-jobb... mye svette og kuking ass...

Kan tenke meg det, ja :)

Men jeg må nesten bare gjøre det, det er ingen som selger en hel stol som har samme trekk som jeg har.

KAn ikke ha det slik som det er nå, sitter jo å ser ut sideruten :(

ingen som har en stol liggende innerst i mørkekjelleren? :)

Das Auto

09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For seteryggen er det bare å ta en vanlig seterygg og skrelle denne.. du ser fort hvordan de bøylene sitter på.. de er nemlig ellers like... kun to små knast med et sveiseapparat på cl/gl rammene, så et de blitt til gti.. gjorde dette på min.. 2 min å sveise de om..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For seteryggen er det bare å ta en vanlig seterygg og skrelle denne.. du ser fort hvordan de bøylene sitter på.. de er nemlig ellers like... kun to små knast med et sveiseapparat på cl/gl rammene, så et de blitt til gti.. gjorde dette på min.. 2 min å sveise de om..

Er det så enkelt altså!?

kansje jeg skulle prøve å mekke litt på det da :D

men vil jo selvfølgelig ha en hel stol om noen har.

Das Auto

09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider