suoermann Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Har kjøpt et kompnentsett og lurer på hvordan jeg skal plassere tweeterene på dasjbordet? hvor skal jeg dra ledninger og sånt? noen som har hatt problemer med olje i "plugghuset"? kan det være toppdekselpakning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Har kjøpt et kompnentsett og lurer på hvordan jeg skal plassere tweeterene på dasjbordet? hvor skal jeg dra ledninger og sånt? noen som har hatt problemer med olje i "plugghuset"? kan det være toppdekselpakning? Mest sannsynlig så har du en plugg som er dårlig skrudd til.. Da plugghuset sitter fast i toppen, så må toppen ha sprukket helt eller så må du ha en gåen toppdekselpakning. Sistnevnte er lett og billig å fikse i såfall, og er det en løs plugg så er det jo bare å skru den til.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 tipper det var toppdekselpakning. har bytta den nå og får se hvordan det går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg