mfafa Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Syns det er uoversiktlig og dermed litt tregt å lese topicene nedover på "Nye innlegg" fordi thread-starterens nick står under hver topic... noen som er enig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Og når man går tilbake til side en i søket, så kommer ikke nye posts med. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Det tar tid å vende seg til nye ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Det hadde vært topp om dere kunne byttet plass på trådstarters nick (som står under trådens navn) med hvilket forum den er postet i (som står lenger til høyre). Tror det blir lettere å finne fram til tråder som er av interesse da. Tråder med navn som "sliten motor", "ting og tang", "noen som vet?" osv kan jo høre innunder "golf 2", "sierra" eller alle mulige slike plasser og siden jeg er lat og ikke hele tiden får med meg hvilket forum det er postet i (som forøvrig har litt liten skrift langt til høyre) havner jeg inn i mange poster som jeg ikke har kunnskap til å svare i og som ellers ikke er av interesse. Mye viktigere å se hvilket forum tråden hører til enn trådstarters nick, syns jeg. Bare en liten tanke :) Latskap lenge leve! *edit: mye av dette bedres jo såklart ved at brukere lager mer informative topics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Det hadde vært topp om dere kunne byttet plass på trådstarters nick (som står under trådens navn) med hvilket forum den er postet i (som står lenger til høyre). Tror det blir lettere å finne fram til tråder som er av interesse da. Tråder med navn som "sliten motor", "ting og tang", "noen som vet?" osv kan jo høre innunder "golf 2", "sierra" eller alle mulige slike plasser og siden jeg er lat og ikke hele tiden får med meg hvilket forum det er postet i (som forøvrig har litt liten skrift langt til høyre) havner jeg inn i mange poster som jeg ikke har kunnskap til å svare i og som ellers ikke er av interesse. Mye viktigere å se hvilket forum tråden hører til enn trådstarters nick, syns jeg. Bare en liten tanke :) Latskap lenge leve! *edit: mye av dette bedres jo såklart ved at brukere lager mer informative topics er vel litt lettere at du vender deg til hvordan det ser ut en at man skal programere om hele opplegget. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Er det noen som har problemer med søkefunkjsonen? Får veldig lite treff på nøkkelord, antakelig ingen eldre enn siden oppgraderingen av forumet. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Er det noen som har problemer med søkefunkjsonen?Får veldig lite treff på nøkkelord, antakelig ingen eldre enn siden oppgraderingen av forumet. det har lite med denne tråden å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 det har lite med denne tråden å gjøre. Tenkte det var bedre å fortsette her, enn at det blir 100 nye tråder med "hjelp, det og det er ikke som før":rolleyes: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 er vel litt lettere at du vender deg til hvordan det ser ut en at man skal programere om hele opplegget. hehe. vil tro det bare en noen variabler som må byttes om.. Vbulletin bruker jo templates. Men uansett så er jeg litt enig med mfafa, i overtsikten så står topic og forum alt for langt far hverandre, blir et voldsomt "hopp" for øyene og det er ikke særlig lettlest.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allengero Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Når jeg trykker på Nye innlegg og venter en stund, forsvinner plutselig searchid'en. før varte den nesten en uke, nå bare i ca 20min. Dette kan jeg ikke venne meg til, basta! Må vell gå ann å skru opp idle-tia? Siter -1987 BMW E30 325 og snacks -1990 Mazda 323F med et par ekstra deler -1970 Mazda 1500 deluxe også med et par ekstra deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Fint at dere er deler min mening :) Men det ser ut til at eierne av forumet ikke er så interessert i å gjøre det bedre... angående søkefunksjonen på forumet så har den alltid vært ELENDIG :rolleyes: Jeg har rett og slett gitt opp å bruke den, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg