Gå til innhold

Uoversiktlig "Nye innlegg"

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Det hadde vært topp om dere kunne byttet plass på trådstarters nick (som står under trådens navn) med hvilket forum den er postet i (som står lenger til høyre).

 

Tror det blir lettere å finne fram til tråder som er av interesse da. Tråder med navn som "sliten motor", "ting og tang", "noen som vet?" osv kan jo høre innunder "golf 2", "sierra" eller alle mulige slike plasser og siden jeg er lat og ikke hele tiden får med meg hvilket forum det er postet i (som forøvrig har litt liten skrift langt til høyre) havner jeg inn i mange poster som jeg ikke har kunnskap til å svare i og som ellers ikke er av interesse. Mye viktigere å se hvilket forum tråden hører til enn trådstarters nick, syns jeg.

 

Bare en liten tanke :)

 

Latskap lenge leve!

 

*edit: mye av dette bedres jo såklart ved at brukere lager mer informative topics

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært topp om dere kunne byttet plass på trådstarters nick (som står under trådens navn) med hvilket forum den er postet i (som står lenger til høyre).

 

Tror det blir lettere å finne fram til tråder som er av interesse da. Tråder med navn som "sliten motor", "ting og tang", "noen som vet?" osv kan jo høre innunder "golf 2", "sierra" eller alle mulige slike plasser og siden jeg er lat og ikke hele tiden får med meg hvilket forum det er postet i (som forøvrig har litt liten skrift langt til høyre) havner jeg inn i mange poster som jeg ikke har kunnskap til å svare i og som ellers ikke er av interesse. Mye viktigere å se hvilket forum tråden hører til enn trådstarters nick, syns jeg.

 

Bare en liten tanke :)

 

Latskap lenge leve!

 

*edit: mye av dette bedres jo såklart ved at brukere lager mer informative topics

 

er vel litt lettere at du vender deg til hvordan det ser ut en at man skal programere om hele opplegget. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel litt lettere at du vender deg til hvordan det ser ut en at man skal programere om hele opplegget. hehe.

 

vil tro det bare en noen variabler som må byttes om..

Vbulletin bruker jo templates.

 

Men uansett så er jeg litt enig med mfafa, i overtsikten så står topic og forum alt for langt far hverandre, blir et voldsomt "hopp" for øyene og det er ikke særlig lettlest..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Når jeg trykker på Nye innlegg og venter en stund, forsvinner plutselig searchid'en. før varte den nesten en uke, nå bare i ca 20min.

Dette kan jeg ikke venne meg til, basta!

Må vell gå ann å skru opp idle-tia?

-1987 BMW E30 325 og snacks

-1990 Mazda 323F med et par ekstra deler

-1970 Mazda 1500 deluxe også med et par ekstra deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår