ArneBelinda Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 lurer litt på hvordan dere skal ordne det med motorfester, er det ikke et par av motorfestene som er ganske høyt oppe på motoren?Og ramma der så spinkel ut.. Sikker på at den holder? tenker på når du får en motor på 50 kg og en fører på 80kg, og i tillegg ganske bra belastning fra 120 hester. Vi kommer selvfølgelig til å stive opp ramma med mere rør som også inkluderer motorfester... Vi må også forlenge ramma med 45-50 cm. Han andre som er med på dette fiksa rørbøyer idag, så vi kommer til å sveise på noen meter ;-) Men sjekk gjerne denne siden Gixxerkart for å se hva vi bruker som "mal"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 GIXXERKART VIDEOEN Brukernavn OG passordet er: renn.tv Husk å ta en titt innom www.gixxerkart.com også! Blir MORRO detta brodern! Det er HEEELT klart at dette skal testes ut av klarert personell (ehem! dvs.... MEG) :rolleyes: Hehehe! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Så nettopp den gixxxercart videon, og det er jo forettelig drap å sende noen ut i dette!:P Men fyyyyy feite så morro det så ut!:D Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Så nettopp den gixxxercart videon, og det er jo forettelig drap å sende noen ut i dette!:P Men fyyyyy feite så morro det så ut!:D HEHE.... så sant så sant... Vi kommer til å trå til med livet som innsats i dette prosjektet!!! Gleder meg som en liten drittunge til den dagen vi starter dette for første gang, og skal teste doningen! Oppdateringer kommer når vi begynner å "bygge" dette thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 må ha meg deg masser av hjul ekstra da ! tror det går hardt ut over dem ! hehe blir rått dette ! hvor mye tror du det koster å bygge neo sånn a ? hva er budsjettet ditt ?? Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Jeg har bare et par ord å si: Å i helvete den må bli kjekk yodude Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rudi Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Er utgangs punkte ei 100ccm ramme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 du kommer til og drepe dæ. vi får håpe att det holder sammen men det virker som et kult prosjekt har litt lyst til og mekke gokart men jeg har bare en 700cc som jeg har tenkt og trime :pisser: Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 suck me sideways!!! sjukt !!! hehe dette blir gøy å følge med på Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Tror kanskje HELE ramma må forsterkes jeg, så ikke så stabilt ut :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Er utgangs punkte ei 100ccm ramme? Heisann Det skal ha vært en 125 ccm ramme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Dette ser ut til å gå fælt fort! hehe. Rått prosjekt! Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Fett, gleder meg til å se denne i aksjon! Du har ikke vurdert å bygge helt ny ramme da, når dere likevel har rørbøyeutstyr? ser ut som den kan bli litt baktung ;) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Fett, gleder meg til å se denne i aksjon!Du har ikke vurdert å bygge helt ny ramme da, når dere likevel har rørbøyeutstyr? ser ut som den kan bli litt baktung ;) Ser ikkenoe vits i det... ga 2.000,- for den ramma, så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Har et lignende prosjekt stående,snart klart til test kjøring... Det er en 2000model 250ccm dino ramme med skivebrems runt om som er modifisert /forsterka og forlenga 28cm med 2002 yamaha R1 motor med ca 160hk i... fine saker med insprut og hele suppa... sombrero Her er et par bilder: Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg