CoilOver Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Noen som vet om Primera i Norge med nos? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Var på "Grombiltreff" i Haugesund i fjor, noe som arrangeres hvert år ut på våren. Der var det en p11 med NOS, men tror motoren var original ellers, hehe. Den hadde en mørkegrønn kamelon lakk med crom-dørhåndtak. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Så en gammel orginal nissan skyline på high octane 5. Hadde 130 hester. De monterte på forskjellig NOS størrelser for å se hvor mye motoren tålte. Heftig saker (NOS). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Da jeg var på utkikk etter bil sommern for 2 år siden, kom jeg over en som gikk i kløfta/jessheim området (om jeg ikke husker feil) Den hadde turbo og nos system. Hehe dum og naiv som jeg var så kjøpte jeg den ikke fordi jeg ville sette inn turbo selv...hehe :hvaskjera Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 joa.. er en grønn primera( gamle demobilen til blaupunkt fra kr.sand) dette var den første bilen i Norge med NOS Var originalt en 97 mod ombygget til GT++ og hadde NOS.. gikk som f.. ble solgt for ca 1 år siden til en oppi landet(vet ikke navn,men han har plukka ut anlegget pga kjerring??) Det var et system med ca 75hk på dysa Husker reg nummeret pp17050 (var sønnen til sjefen som bygget den og solgte den akkurat når jeg kom fra banken med penger angry ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Hvor mye koster det å installere nos ? (+ selve nos) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Var en blå SRI sedan som også hadde Nos. Har sett den til salgs flere ganger. Tror ikke det er en bil folk vil ha over lengre tid. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Hvor mye koster det å installere nos ? (+ selve nos) tc motor på dalane monterer.. koster vel et par tusen i montering Kjøpte forresten mitt anlegg der. kosta vel rundt 10k uten montering.. Rått om du hadde fått i din bil også!! notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg