mANlAC Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 fortsatt 1.4 litern det er snakk om Joa, i ditt tilfelle så...jeg er med fortsatt;) Men mente sånn generelt... Er du heldig så kanskje du får ut noen få esler...MEN det er faktisk ikke alltid det blir bedre, kan faktisk miste noen på enkelte biltyper... Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 fortsatt 1.4 litern det er snakk om. er det problematisk å få fjernet katten da? Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 litt tilbake til topic Er det noen måter jeg kan sjekke om reg.reima bør byttes? Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 litt tilbake til topic Er det noen måter jeg kan sjekke om reg.reima bør byttes? Bytt den heller en gang for mye enn en gang for lite;) + strammerhjul og løpehjul, og evt vannpumpe i samme sleng.... Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 fortsatt 1.4 litern det er snakk om. er det problematisk å få fjernet katten da? kutt og sveis inn nytt rør....no problemo! Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 tusen takk for mange fine svar mANIAC! Det er greit å vite litt når jeg får bilen! mvh Jonas Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 tusen takk for mange fine svar mANIAC! Det er greit å vite litt når jeg får bilen! mvh Jonas Bare hyggelig:) Derfor vi har forumet her...spør, les, og lær! Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg