Silverboy Skrevet April 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 Originally posted by Audi90 Jeg svarte jo på den første posten.... Men finner du ut hvordan du splitter så del gjerne infoen med meg :D ja... Får sikkert vite det her... er det greit om du gidder å lese det selv, eller skal jeg klippe det ut å sende det til deg??? ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 24, 2002 Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 Best om du klipper ut limer og printer det ut til meg:D :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 oki... tok imot tipsene og lastet inn WinMx på maskina.. Lastet ned ett album uten problemer... Så langt alt vel.. men når jeg nå skal laste ned mer så blir det jo bare tull... Får hele tiden "busy [Queuable]" Eller "Error Connecting, Connection timed out" eller no annet i den duren type feilmeldinger... Får jo ikke lastet en driiiiit.. Noen tips til hvordan jeg skal få dette til å funke? på Kazaa så funker det jo fint å gå på "Find more sources for download".. da søker den og tar litt her og der selv.. men det virker jo ikke som om WinMX klarer dette... ?? Og om jeg kommer i Queued 2 (eller hva det nå står) så står den der.. og til slutt så kommer det ett eller annet "timed out" driiit.. :( Hvordan skal man få låter til å gli inn på pc'n?? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 24, 2002 Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 Originally posted by Silverboy Hvordan skal man få låter til å gli inn på pc'n?? Jeg prøver elle dissa peer-to-peer programmene som kommer ut, trur det er trygy å konstatere at å få sangene til å gli inn på pc'n er umuligt :( Men det er fortsatt lettere og billigere enn å stikke å kjøpe dritten.(synes jeg) På WinMX er det viktig at du ser på hvor mange "slots" folk har ledig til downloading, hastigheten dems, og trykke på Ping All Results så du kan se hvem som har raskest respons. Når du fikser allt detta, går det mye bedre, men det er fortsatt ofte det ikke funker. Det må man bare godta...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 24, 2002 Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 Har du noen tips på Direct Connect også ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 24, 2002 Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 Originally posted by Henrik Har du noen tips på Direct Connect også ? Hvis du klarer å dele minst 3gig, stikk på arkalon.mine.nu . Der finner man masse bilfilmer/bilder osv. Ellers så har jeg ikke noen favoritter når et gjelder musikk og slik. På DC kan man bare se hvor mange slots folk har ledig, så det er jo greit, mange folk på DC dkriver i nicket sitt hva slags oppkobling de har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 24, 2002 Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 Fikk det til å funke nå igjen , Det er auto resume ? Har begynt på Beast from the east og Hi Octane 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Er det ingen programmer som gir mulighet til å laste ned hele mapper?? Myye enklere enn å måtte lete opp en og en låt... no FTP greier?? lastet akkurat ned cuteFtp, men husker ikke akkurat hvordan den funker, og begynner å bli litt redd for at det er dårlig med søke funksjoner i den... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Originally posted by Silverboy hva når jeg laster ned ett helt album som EN jævla mp3 låt... hvordan skal jeg få delt den opp??? kjipt å være tilbake til b-b-b-bandspeller nivå når man skal bytte låt... Greit nok at det er konge cd, men man får sikkert noen favoritter etterhvert.. Winamp funker fint til å lage WAV av MP3. Husker ikke heeelt i hodet hvordan man gjorde det (har ikke winamp innstallert på denne maskinen her) men det er innpå options, og under der du velger "driveren" for lyden ut på høytallerene går det ann å velge "disk-write" eller noe i den duren. Mer av denne, velg hvor du vil at WAV-fila skal lagres, klikk OK, åpne MP3-filen, slå av shuffle og repeat, og spill den av, og etter noen sek har du en stor WAV-fil på disken din! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg