Gå til innhold

Janza: bmw e30 - bred m3 replika

Ranger emnet

Janza

Anbefalte innlegg

Ser bra ut detta!

Et lite tips: Lakker nålene i speedon din røde eller annen mørk farge, du kommer ikke til å se dem ordentlig mot de hvite skivene når de er hvite..

Jeg "lakkerte" mine blå og det ble ganske bra..

Brukte blå sprit-tusj i mangel av noe bedre.. hehe..

PICT0018.sized.jpg

ja får se om jeg ikke skal få gjort det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 211
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet at bilopphogger Stokstad As Smalvollv. 20 har plater . Hadde for noen dager siden i et par forskjellige tykkelser. Fordelen ved å kjøpe hos en hogger er at platene er mindre slik at du slipper de kjempeplatene du må kjøpe hos en metallforhandler. Kostet 30 kroner kg når jeg kjøpte for noen uker siden.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at bilopphogger Stokstad As Smalvollv. 20 har plater . Hadde for noen dager siden i et par forskjellige tykkelser. Fordelen ved å kjøpe hos en hogger er at platene er mindre slik at du slipper de kjempeplatene du må kjøpe hos en metallforhandler. Kostet 30 kroner kg når jeg kjøpte for noen uker siden.

takker, ja da blir den en ny tur til stokkstad da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm den var kobla på en 600w forsterker.. skal se nermere på anlegg åsånt etter vært som jeg blir ferdig invendig..

Jeg kjørte to forsterkere på til sammen 1100 watt i sommer, og det var på en dobbelisolert 50m2 kabel..

Den du har ser ut som kanskje 10 eller 15m2..

Kjøpte billig dritt kabler til russebilen, samme tykkelse som du har der.. Vi kjørte 2000watt over den, det endte med at bassera blafra på max bass og kabeln ble varm å ta på..

Vi bytte til en mye tykkere en og vi kunne spille mye høyere før man kunne merke at det ikke var mer å gi..

:)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg har lagt noe her så tenkte jeg kunne opdatere litt..

lagt ny gulv matte ikke helt ferdi tilpasset men nesten, satt inn skinn setene, lagd ny hatthylle den skal trekkes.. fått alu plate som skal i bagasjen. så byner å komme seg invendig nå mangler å få trekt bakseter, foresten noen som har pris på det? mangler kabler til varme i seta, noen som har det å? og ett side trekk på høyre side bak. pluss litt div små ting..

DSC01761.jpg

DSC01760.jpg

DSC01754.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider